Kiro Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Merlin This 13-part drama series puts a new spin on the story of the infamous sorcerer, Merlin. Set in the mythical City of Camelot, the story follows young Merlin's dangerous journey as he comes face to face with legendary and fantastical characters. Linker; Tv.com Wikipedia _______________________________ Hva Synest du så langt? _______________________________ Jeg synest dette er en serien virker som en serie som passer for de fleste, den har mye potensiale, og jeg for min del var hekta fra første episode _______________________________ Se filmen hos Youtube Endret 25. november 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
gorber Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Absolutt en serie verd å følge med på. Hadde bare Tv-kanalene tenkt litt, og sendt den samtidig i flere markeder hadde jeg sluppet å laste ned. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fant den med en tilfeldighet i går og lastet ned første episode. Har ikke fått sett den ennå, men tar den vel i kveld. Tviler sterkt på at det blir bra med tanke på Robin Hood, Xena, Hercules, Sinbad og fuglene vet hva annet vi har, men jeg håper jeg blir overrasket. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg synes Merlin har gitt et bra førsteinntrykk. Er litt spent på hvordan historien kommer til å utvikle seg i takt med at Merlin blir bedre med magi. Kommer nok til å følge med så lenge de klarer å engasjere meg. Edit: De klarte visst ikke engasjere meg så veldig lenge og jeg har sluttet å følge med for øyeblikket. Får se hva jeg gjør når jeg starter å kjede meg en dag. Endret 17. november 2008 av valentino Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kommer til å få med meg denne når tiden strekker til! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hm... fikk ikke akkurat bra førsteinntrykk. Likte ingen av skuespillerne, og selve historien er litt for klisjé. Holder meg nok til andre serier. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Denne serien er blitt utrolig bra Jeg har til og med begynt å lese på selve legenden om merlin,slik at jeg kan gjette hvem de forskjelige karakterende er. Gleder meg sinnsykt til neste episode Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 På Søndag begynner Merlin på tv2 , og jeg annbefaler den til alle som ikke har fått den med seg enda Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 takk for tips... skal se om jeg gidder... likte ikke første episode, men det kan jo bli bedre etterhvert... ikke at det er så vanskelig... Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ikke så alt for bra, men langt bedre enn Xena/Hercules/Beastmaster etc. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det sier jo mye... Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har sett første sesong nå. Noen som vet når den starter opp igjen? Jeg savner litt en rød tråd gjennom serien. Nå er det sånn at hver episode avslutter seg selv. Rollefigurene er so, so. Men jeg er en sucker for magic, så jeg kommer til å følge med videre for nå Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Noen som fortsatt følger med på serien? Følger med hyppig framover nå, falt fort for denne selv om det ikke er den største favoritten min er det fortsatt passe underholdende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå