abene Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Adobe er snart klar med et program som skal kunne brukes til å skreddersy Photoshop CS4. Les mer Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nice, dette har jeg ventet på lenge ; ) endel tools jeg skule gjerne fått ryddtet og fått in. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Dette blir bra =) Spesielt fotografer som skal gjennom en 4 - 6 shoots om dagen blir nok glad for enda mere kontroll over workflowen, og å kunne sett opp ting mere etter egne ønsker oO Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg syns nå ikke det burde være nødvendig med et eget verktøy for slik tilpasning da. Bedre å kunne tilpasse toolbox osv. inni Photoshop vel? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Adobe finner måte å pushe AIR på ja... Lenke til kommentar
Leopoldleo Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Men når kommer selve CS4? Det er det jeg er mest nysgjerrig på akkurat nå.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er ikkje so lenge til. Fristen for å oppgradere PS 7.0 er 15. oktober, so det er vel truleg at det kjem då. I løpet av oktober iallfall, dei har visst for vane å sende ut omlag ein månad etter lansering (kjelde). Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Good news: by buying the CS3 upgrade now you can get a free bump to CS4 by contacting Customer Service. --John Nack. //LD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg