Solsviken Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) http://www.itavisen.no/sak/789460/Flatskjerm_til_1_krone/ Føler jeg måtte dele denne med dere. Tv til 1,- i mot at du binder deg til Canal Digital entertain pakken til 489,- pr. mnd i 12 mnd. Tven skal ikke være så aller verst heller. Den totale prisen for skjermen og kanaltilbudet med ett års binding blir dermed 6466 kroner. Dette inkluderer parabolanlegg, etablerings- og kortavgift samt abonnement som koster 439 kroner per måned. Tilbudet er kansje ikke ypperlig for de som ikke allerede har/eller har tenkt å skaffe seg Canal Digital Entertain pakken. Men har du allerede Entertain, eller Familiepakken uten binding og uansett har tenkt å ha canal digital i 12mnd er dette et kanontilbud. Jeg jobber ikke i expert, eller har noe å tjene selv på dette tilbudet. Folk bør være oppmerksome på totalprisen på dette tilbudet som er 6466,- . Endret 8. oktober 2008 av Solsviken Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Synd det er en 32 tommer det blir for meg med mange en gutteromtv Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja det er sant. Nå er jo dette et ypperlig tilbud å tipse andre en måtte kjenne som lenge har tenkt på parabol. F.eks studenter som har foreldre med canal digital Selv har jeg en 42" i stuen min, og en 40" på gutterommet mitt, så jeg har ikke behov for ny akkurat nå, selv om denne hadde gjort seg ypperlig på soverommet. Tror en viss frue i huset hadde tiltet bananas om jeg kom hjem med enda en ny TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå