Gå til innhold

Kanontilbud - TV til 1,- på expert (i mot parabol binding)

Anbefalte innlegg

http://www.itavisen.no/sak/789460/Flatskjerm_til_1_krone/

Føler jeg måtte dele denne med dere.

Tv til 1,- i mot at du binder deg til Canal Digital entertain pakken til 489,- pr. mnd i 12 mnd.

Tven skal ikke være så aller verst heller.

Den totale prisen for skjermen og kanaltilbudet med ett års binding blir dermed 6466 kroner. Dette inkluderer parabolanlegg, etablerings- og kortavgift samt abonnement som koster 439 kroner per måned.

Tilbudet er kansje ikke ypperlig for de som ikke allerede har/eller har tenkt å skaffe seg Canal Digital Entertain pakken. Men har du allerede Entertain, eller Familiepakken uten binding og uansett har tenkt å ha canal digital i 12mnd er dette et kanontilbud.

Jeg jobber ikke i expert, eller har noe å tjene selv på dette tilbudet. Folk bør være oppmerksome på totalprisen på dette tilbudet som er 6466,- .

Endret av Solsviken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er sant.

Nå er jo dette et ypperlig tilbud å tipse andre en måtte kjenne som lenge har tenkt på parabol. F.eks studenter som har foreldre med canal digital ;)

Selv har jeg en 42" i stuen min, og en 40" på gutterommet mitt, så jeg har ikke behov for ny akkurat nå, selv om denne hadde gjort seg ypperlig på soverommet.

Tror en viss frue i huset hadde tiltet bananas om jeg kom hjem med enda en ny TV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...