KvitKnekt Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 hva slags program bruker du for 3D modellen? - btw, copycat! Brukte 3D studio max Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 uh, nice - 3DS max ftw<3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Har tatt meg friheten til å lagre alle bildene og lagt de ut i første tråden. Keep em coming folks Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Da har jeg laget en til. Ble litt inspirert av de med slike flotte 3dfigurer. :) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kan jo slengje inn kva eg har arbeida med dei siste dagane. Konstruktiv kritikk blir tatt i mot med stor takk! Om nokon lurar så er alle bileta laga i Photoshop. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Første der var wicked tøff. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Takk, takk. Eksperimenter litt fram og tilbake, så eg kjem vel til å slengje ut forslag eg lik her i tråden. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tuft Milanjo! Hva med en versjon som den siste, men med jevn bakgrunn (ikke sånn 3D på sidene), ikke gjennomsiktig logo og generelt litt mer som den første (men uten speil og glødende streker (selv om strekene var stilige, dekket de på en måte logoen)). Siden du ba om konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) hu hei. Satt med photoshop oppe, og fant logoen mens jeg drev og lette etter et annet bilde. Så jeg lagde denne. Er ikke så mye som er gjort med den, og hva trærne gjør der når det er snakk om hardware..fuglende vet! PS: kan man ta vekk teksten under? (hardware.no) synes den herper litt for bildet mitt :O Tenkte ikke over så mye hva jeg gjorde, og mesteparten er custom brushes. Så hvis det er mot reglende, så er det bare og gi beskjed så skal jeg slette inlegget eller noe, og heller prøve på en litt mer "ordentlig" sak ^^ Milanjo, de glødende strekene var rimelig tøffe. Men istedenfor og ta dem rundt hele logoen (noe som skygger den litt til) så kan du kanskje prøve og "sno" den gjennom deler av den. Likte forøvrig den siste bakgrunnen din bedre. Kanskje du kunne prøvd og gjøre den større så du slipper de "dumpene" og får en mer jevnlig rundt bakgrunn? Bare mine tanker og inspill Edit: Reopload av bildet, uten teksten under logoen Endret 25. november 2008 av Tortuga Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 PS: kan man ta vekk teksten under? (hardware.no) synes den herper litt for bildet mitt :OSelvsagt kan du det...det er en ting som heter kunstnerisk frihet Og det er intet som er sagt at en _må_ ha akkurat den hw.no logoen også Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 D må man jo ha når det er Hardwares wallpaper Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Han meinte vel at ein kunne laga liknande variantar av logoen? Edit: Skal sjå litt meir på dei der lysstrålane når eg får skikkeleg tid. (: Endret 25. november 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Wups, ja. Der ser du hva jeg får for å skumlese Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nå kan det være at øynene mine er litt dårlige :O Men jeg ser ikke forskjell på nr 1 og nr 2 av de siste wallpaperne du posta Milanjo Men uansett, ser bra ut Hvis du kutter opp logoen i flere små deler og putter dem i forskjellige layers, vil du kunne ha større frihet over en eventuelt lystråd som skal gå "forand og bak" logoen. Bare et sånt lite tips som du helt sikkert vet, men som kan være greit of vite hvis du ikke alleredet vet det. (prøv og skumles det TrueNo ^^ ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Trur no eg føretrekk å heller legge "lystråden" på eit eige lag som eg sleng ei maske på, men takk for tipset uansett. Edit: Einaste forskjellen på det første og andre bilete er forresten at på bilete #1 har logoen ein tynn blå strek rundt seg, mens denne streken er svart på bilete #2. Endret 25. november 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Nå har jeg laget en ny wallpaper. Meningen og budskapet med denne er at alle skal være med. Regnbuen signaliserer at alle skal med, og siden den går i en ring, betyr det at vårt spesielle vennskap aldri tar slutt. Wallpapern er ment å være inkluderende, og i vårt datamiljø skal ingen føle seg utenfor sirkelen vår, som er fyllt med godhet. En subtekst i tittelen er at regnbuen kan symbolisere miljø, og vårt arbeid for at datakomponenter skal være miljøvennlig og produseres miljøvennlig. Dette henspiller også på at vi ønsker et godt miljø her på hardware.no og tek.no, som nevnt, og dermed er ringen sluttet, og enda et eksempel på hvorfor den er rundt og ikke har noen start eller mål. Hw fremstår i min wallpaper som noe som varer og varer og vare og som aldri vil slutte. Hw, miljøet og sirkelen, alt er plassert i sentrum, fordi alt er viktig, og alt bør være i sentrum. Det mørke symboliserer hvordan det ville vært uten hw, mens lyset, som er i sentrum, symbpoliserer hvor flott hw er, og ettersom det er plassert inne i sirkelen, vil det aldri stoppe dette heller. Nå, kan dere få se den Ville satt pris på tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Haha, jaja, du prøver jo å ha en grunn til bildet og slikt, men wallpaperet var stygt som juling synes jeg. I tillegg var begrunnelsen din helt mongolid. No offence. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Milanjo: Dine to siste/nederste var herlige! Akkurat sånn jeg mente du burde fikse de. Fortsatt ikke satt noen innleveringsfrist btw? Har jeg god tid eller ei? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hmm, skal se om jeg ikke kan få til et nåenlunde OK wallpaper. (må bare ha tråden i mine innlegg så jeg ikke glemmer det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå