Gå til innhold

Opera 9.6 er klar

Anbefalte innlegg

Skjer ikke hos meg. Kan det være Flash?

Neppe, for det skjer uten å ha en åpen nettside.

Har en liten mistanke om at noe er muggent med OperaSync, men det er ikke et 1:1 forhold mellom aktivitet der og frysing. Rare greier dette. Og ikke bra for jobben jeg MÅ gjøre i kveld :-I

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så er denne utgaven mer stabil enn den 9.5 søppla? Gikk faktisk over til firefox etter flere år som Opera bruker ettersom forrige versjon var så udugelig ustabil.

Tviler vel egentlig på at jeg gidder gå tilbake med det første da Firefox faktisk har blitt et glimrende alternativ nå.

Lenke til kommentar

hm, opera nekter å starte. Har intill noen minutter siden fått opp startdialogen (med valg om å fortsette fra forrige gang, lagred økt etc) men det startes bare en prosess (opera.exe) som bruker 50% av CPU, ikke noe program. Nå kommer ikke lenger startdialogen opp, men bare den samme prosessen, usikker på hva jeg skal gjøre... Vil operalink ha lagret alt viktig (instillinger, notater, bokmerker og personlig verktøylinje?)slik at det bare er å reinstallere?

Edit: selv etter en reinstallering starter ikke opera... Og 9.52 oppfører seg på samme måte. Hvilke filer blir igjen ved en avinstallering og hvor ligger de hen (har vista 32 bit)?

Edit2: Fikk slettet alle skjulte filer og Opera startet, men opera link synkroniserte ikke notatene mine :(

Endret av PapaDon
Lenke til kommentar

Som nevnt over vil det å oppgradere til nyeste beta-utgave av flash 10 løse problemet. Jeg hadde samme problemet tidligere; etter en liten stund så ville de fleste flash-videoer stoppe etter 2 sek og eneste løsning var å starte browseren på nytt. Flash 10 løste det problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...