-x- Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Skjer ikke hos meg. Kan det være Flash? Neppe, for det skjer uten å ha en åpen nettside. Har en liten mistanke om at noe er muggent med OperaSync, men det er ikke et 1:1 forhold mellom aktivitet der og frysing. Rare greier dette. Og ikke bra for jobben jeg MÅ gjøre i kveld :-I Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Operasync fungerer iallefall nydelig både på linux maskina og vista maskina mi. Lenke til kommentar
-x- Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Operasync fungerer iallefall nydelig både på linux maskina og vista maskina mi. Tja. Da kan jeg vel stryke det fra lista mi over mistenkte. Prøver en clean install og krysser fingrene... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvorfor er det ikke mulig å legge File-menu, frem-tilbake-reload-home ikonene, addresse-baren og søke bare på samme linje?Hva skal du med alt det? Jeg har til sammen fire knapper inkludert meny-linjen som en nedfallsmeny. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Oppdatering gjøres jo med F5 :o Ellers nice oppsett. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Men så bruker jeg den kun til å stoppe en loading. Btw, ingen som vet en tast som gjør det? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Escape stopper lasting. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Så er denne utgaven mer stabil enn den 9.5 søppla? Gikk faktisk over til firefox etter flere år som Opera bruker ettersom forrige versjon var så udugelig ustabil. Tviler vel egentlig på at jeg gidder gå tilbake med det første da Firefox faktisk har blitt et glimrende alternativ nå. Lenke til kommentar
-x- Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Operasync fungerer iallefall nydelig både på linux maskina og vista maskina mi. Hmmnei. Når jeg skrudde av Operasync forsvant problemet. Pokker. :-) Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 "Ekstremt kritisk" sikkerhetshull i tidligere versjoner av Opera.. http://www.idg.no/computerworld/article108703.ece Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) hm, opera nekter å starte. Har intill noen minutter siden fått opp startdialogen (med valg om å fortsette fra forrige gang, lagred økt etc) men det startes bare en prosess (opera.exe) som bruker 50% av CPU, ikke noe program. Nå kommer ikke lenger startdialogen opp, men bare den samme prosessen, usikker på hva jeg skal gjøre... Vil operalink ha lagret alt viktig (instillinger, notater, bokmerker og personlig verktøylinje?)slik at det bare er å reinstallere? Edit: selv etter en reinstallering starter ikke opera... Og 9.52 oppfører seg på samme måte. Hvilke filer blir igjen ved en avinstallering og hvor ligger de hen (har vista 32 bit)? Edit2: Fikk slettet alle skjulte filer og Opera startet, men opera link synkroniserte ikke notatene mine Endret 10. oktober 2008 av PapaDon Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 For meg virker 9.6 mye bedre. Raskere og mindre problemer. Bare synd de ikke har fiksa "youtube-feilen" (flash) der man noen ganger bare får spille av de 2 første sekundene av en flash-film før den stopper. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Har du prøvd med Flash 10? Er endå berre i beta, men kan lastast ned her: http://labs.adobe.com/technologies/flashplayer10/ Endret 10. oktober 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 For meg virker 9.6 mye bedre. Raskere og mindre problemer. Bare synd de ikke har fiksa "youtube-feilen" (flash) der man noen ganger bare får spille av de 2 første sekundene av en flash-film før den stopper. Så det er faktisk ikke bare hos meg altså. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 jeg trodde det var et flash-problem og ikke et opera-problem? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Som nevnt over vil det å oppgradere til nyeste beta-utgave av flash 10 løse problemet. Jeg hadde samme problemet tidligere; etter en liten stund så ville de fleste flash-videoer stoppe etter 2 sek og eneste løsning var å starte browseren på nytt. Flash 10 løste det problemet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg får fortsatt ikke WMP til å fungere, de har ikke fikset dette? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det finnes en løsning på det ja: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry8410809 Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg får ikke Opera Scroll til å fungere, synd, for det virket som en snasen funksjon. Men, 9.6 virker definitivt raskere! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Den fungerte her. Satte du verdien til 1 eller 2? Sett den til 2, og lagre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå