abene Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Opera Software er klar med versjon 9.6 av nettleseren. Les mer Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Synes at Firefox har blitt ganske treig i det siste både ved oppstart og i drift. Vil derfor laste ned Opera, siden at den i utgangspunktet appellerer mer til meg med tanke på funksjoner. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Elsker muligheten ved at den kun laster ned headers eller hva den gjør på mail, slepper jeg super lag når jeg bruker icemodemet Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Gode nyheter . Skal lastes ned nå. Lenke til kommentar
.com Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ser ut som om Opera nå fungerer bedre på Facebook enn tidligere, vet ikke om det er flaks eller fakta? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har ikke hatt problemer med Facebook siden alphaene til 9.5, egentlig. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kewl. Installerte Opera 9.6 på jobben med en gang. Funker DIGG Kjappeste browsern her på bruket i hvert fall. Nå gleder jeg meg til å komme hjem og surfe Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Elsker opera link, nå slipper jeg å tulle rundt med .ini filer ved reinstallering av PCn. Hvor vidt 9.6 er raskere vet jeg ikke, synes ikke å merke så mye. Håper at faviconsene i den personlige verktøylinjen ikke forsvinner lenger, utrolig iriterende å måtte oppdatere de mange ganger om dagen... Ser ut til at opplasting av bilder flickr ikke lenger stopper på 99%, må se om det funker med batch-upload, men krysser fingrene. Edit: jepp, alt er i sin skjønneste orden! Endret 8. oktober 2008 av PapaDon Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Virker raskere her i hvertfall. Pkgbuilds <3 Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg får ikke oppgradert fra 9.60 RC2 til 9.60 (Ubuntu 8.04). Må jeg avinstallere, er et det en vei utenom? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Du må nok avinstallere. Men tror ikke du mister settingsene dine. Du kan jo ta backup av ~/.opera Lenke til kommentar
slemKaffe Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hmm, jeg har funnet en snodig bug i den siste versonen. Virker ikke som om den grønne bakgrunnsfargen på overskriftene på http://www.slashdot.org vises sikkelig. Bruker kdemod sin operabuild til arch: kdemod-extragear-opera-qt4-9.60_2436-1-i686.pkg.tar.gz Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Du må nok avinstallere. Men tror ikke du mister settingsene dine.Fikk ikke bruk for backupen. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hmm, jeg har funnet en snodig bug i den siste versonen. Virker ikke som om den grønne bakgrunnsfargen på overskriftene på http://www.slashdot.org vises sikkelig. Virker i Windows Vista ihvertfall. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Sjå her ja, går jo lynkjapt, veldig stor forskjell faktisk. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Flott denne her, merker fart forskjell fra 9.5 http://portal.opera.com/discover/ Fin oversikt over ulike funskjoner i Opera, kan sikkert vere nyttig for noken Lenke til kommentar
NyMaskin Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvorfor er det ikke mulig å legge File-menu, frem-tilbake-reload-home ikonene, addresse-baren og søke bare på samme linje? Jeg bruker en lcd 40 tommer men Bar's er fortiden og opera stjeler for mye plass. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Det er da mulig (med mindre det er borte i 9.5), kjører slik selv. Vel ikke søkebar da, søke gjør man fra adresselinjen. http://operawiki.info/CustomButtons EDIT: på EEE'en min kjører jeg somoftest i fullscreen også (F11) for å ikke kaste bort plass Endret 8. oktober 2008 av NorthWave Lenke til kommentar
-x- Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Opera Software er klar med versjon 9.6 av nettleseren. Klar og klar. Lugger hos meg på begge maskinene jeg har prøvd den på (winXP SP3). Ca. 1 gang i minuttet fryser opera i 10-20 sekunder og legger beslag på hele kjernen den kjører på. Så helsikes van-vit-tig plagsomt at jeg vil anbefale å vente med oppgradering, i hvertfall hvis dette ikke er noe som bare skjer hos meg. Flere som har opplevd dette??? Bruker bare Opera til både web og mail, så for meg er dette litt krise :-I En annen sak : er det ikke på tide at Opera begynner å støtte flere kjerner? Merker at ting lugger litt hver gang et eller annet trenger litt ressurser i Opera. For meg ser det ut som Opera kun kjører på en kjerne. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Skjer ikke hos meg. Kan det være Flash? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå