Civilix Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 topic sier allt, er terratec som er tidligst ute ser det ut til... noen flere butikker som har fått inn dette kortet? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Da ble det utsolgt fort.... Njaal Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Yup, det var bare 10 kort så kansje ikke så rart. Uansett så er pakka med fx på veg til meg nå Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Yup, det var bare 10 kort så kansje ikke så rart. Uansett så er pakka med fx på veg til meg nå Hehe.. Du er en skikkelig luring, eller hva? Er det ikke litt drøyt å spandrer 5000 kr på et kort som ikke kommer til å slå ut neste radeon kort (noe som forresten ikke er så lenge til ), og som støyer (mye?) mer og tar opp en ekstra PCI-plass? Så vidt jeg ser det, er det myyyye mer økonomisk å kjøpe et 9700pro, men vil da ikke merke de utrolig små ytelsesforskjellene mellom FX og 9700pro! Menmen, bestilt er bestilt. Legg uansett ut noen benchmarkresultater når du har fått testa det litt da!! Lenke til kommentar
pærs0n Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Bestillte mitt herfra jeg: http://www.kremmere.no/ 2000 kr pr kort.. Ikke dårlig! Lenke til kommentar
Clark Kent Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Bestillte mitt herfra jeg: http://www.kremmere.no/ 2000 kr pr kort.. Ikke dårlig! Håper det ikkje er dette kortet du har bestilt for 2000,- :Terratec GeForce FX 4800. Har personlig ikkje hørt om FX 4800 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Bestillte mitt herfra jeg: http://www.kremmere.no/ 2000 kr pr kort.. Ikke dårlig! Terratec GeForce FX 4800 Ultra selges for kr 2000. Har 25 stk igjen. NB! Kvittering medfølger ikke! hmmm...ser ut som om det enten tjuvgods eller svindel : men det blir er kansje en risiko du er villig til å ta... Flop|s: Skal legge ut noen bench, og min overall oppfatning av kortet når jeg får testa det litt(pakka var i Stokke igår så får det nok ikke før torsdag/fredag tenker jeg) Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Bestillte mitt herfra jeg: http://www.kremmere.no/ 2000 kr pr kort.. Ikke dårlig! Terratec GeForce FX 4800 Ultra selges for kr 2000. Har 25 stk igjen. NB! Kvittering medfølger ikke! hmmm...ser ut som om det enten tjuvgods eller svindel : men det blir er kansje en risiko du er villig til å ta... Flop|s: Skal legge ut noen bench, og min overall oppfatning av kortet når jeg får testa det litt(pakka var i Stokke igår så får det nok ikke før torsdag/fredag tenker jeg) Jeg mener å ha sett en post av en her på overklokking som hadde store problemer med samme person som selger disse kortene. I den posten ble han omtalt som en svindler. jeg vil ikke ta parti i noen som helst diskusjon om han er det eller ikke ...............men at du ikke får kvittering virket litt mistenkelig............desuten så kan jeg ikke se noe fx 4800 kort noen steder. Jeg gjetter at dette er gforce 4 4800 kort som selges som geforce fx kort..................men alikevel kan jeg ta feil og at dette muligens er en helt grei person å handle med.......men jeg ville ikke ha gjort det Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Det stemmer, her er posten om kremmere.no. Og hvor har dem funnet GFFX 4800? Selges uten kvittering? Høres jo superseriøst ut Aprilsnarr? Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Det der hørtes litt tvilsomt ut Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 jupp som jeg tenkte ........ det er den samme mikjel som ble beskrevet i posten som er linket til ovenfor........si i fra når du får 4800 kortet ditt da.....hvis det er et fx kort så er det bra.......alikevel dette lukter svindel lang vei se ikke bort i fra at dette er tyvegods eller at det ikke er et ordentlig fx kort Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 denne Mikjel er visstnok en kjeltring uten like, han har svindlet mange naive mennesker. Styr unna, aprilsnarr eller ei! Lenke til kommentar
uGn Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Tipper du vil få en slik en: http://www.terratec.com/products/Grafic/na...Mystify4800.htm Men, skulle han sende i oppkrav eller har du allerede betalt ? uGn Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 litt teit å kjøpe det kortet der (FX4800) ettersom det egentlig ikke skal finnes, og at på komplett f.eks. så kommer jo FX5200 i slutten av april til 1200,- for 2000,- ville jeg heller satsa på : ATI 9500 PRO Lenke til kommentar
yngvestein Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Finnes det ikke et norskt nettsted for anbefaling/informasjon av netthandel? Det burde så absolutt vært noe slikt, og kansje fått startet "korstog" mot totalt useriøse personer. (Uten å nevne navn, så er han mÿcket omtalt i negativ forstand i denne posten). Er meget irritert over personer som mikjel. Leste siste innlegget hans på HW.no forumet, og kan vel ikke si noe annet en at det oste av unnskyldninger og unnavriinger fra hans side. Kansje det bare er meg? Hvem vet. Jeg har ihvertfall ikke noe godt inntrykk av denne personen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Finnes det ikke et norskt nettsted for anbefaling/informasjon av netthandel? www.hardware.no Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 er det noen som har fått et sånt "fx 4800kort" fra kremmer.no?? Han mikjel der er en simpel svindler som burde vært anmeldt eller noe sånt Lenke til kommentar
yngvestein Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Finnes det ikke et norskt nettsted for anbefaling/informasjon av netthandel? www.hardware.no Joda. Finnes informasjon der også. Men det trenger vel ikke være så mye styr å sette opp en side, med forum og muligheter for innsending av personlige tips/erfaringer med diverse bruktmarkeder. Eller? Bare et forslag... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Joda. Finnes informasjon der også. Men det trenger vel ikke være så mye styr å sette opp en side, med forum og muligheter for innsending av personlige tips/erfaringer med diverse bruktmarkeder. Eller? Bare et forslag... Trykk på linken opperst på denne siden(hvis du leser forumet fra hw.no sidene) som heter WEBSHOPGUIDEN. Så finner du den webshoppen du vil vite mere om, så kan du enten lese andre brukere sin erfaring ved å trykke 'les >>' , du kan selv legge inn erfaring ved å trykke 'legg inn >>' og du kan lese hardware sin vudering av webshopen ved å trykke på terningen(hvis den er vurdert da). Ganske enkelt og genialt system, hva mere kan man ønske seg??? Lenke til kommentar
yngvestein Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Nei si det. Er vel min konsentrasjon som gikk forbi den linken der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå