Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Intel P4 3.06 GHz fps drop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får bare prøve sånn fremover, har bestilt nytt skjermkort, orker ikke ny cpu/harikke penger.

XFX GeForce 8600GT 540M 512MB DDR2, PCI-Express, DVI/Tv-Out, 540/800Mhz

Bør det hjelpe? Det er vel en del hakk bedre enn ATI x1600 Pro håper jeg?

Hvorfor bestiller du nytt skjermkort hvis det er CPU som er problemet? Hvor mye RAM har du og hva slags OS?

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar

Bestilte nytt skjermkort fordi jeg får fps drops i smoke på 1.6 :p Sånn hvis jeg er alene på server som jeg selv har lagd og går inn i en smoke får jeg 50 fps, og med det gamle skjermkortet som kortslutta skjedde ikke det iallefall... Håper iallefall det hjelper med noe

Har 2GB ram og Windows XP, med 2000-layout :p

shamo : Det skjermkortet du har satt opp er PCI-Express basert. Hovedkortet ditt støtter vel bare AGP basert skjermkort?

Har da hatt PCI-Express skjermkrot 2 ganger, først XFX Geforce 7600 GT som slutta å virke etter 1-2 år, så fikk eg ATI x1600pro av en venn og nå skal jeg bytte ut det med 8600 gt.

Det virker ikke som det CPU greiene i Processes hjalp så veldig... Hadde mer fps drops enn jeg noen gang har hatt når jeg spilte 5on5 istad. Selv når det bare var meg og en til som levde droppa den lett ned til 30-40 fps, mens det føltes ut som 10 fps.

Sykt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...