Gå til innhold

TG og drikke

stout

Anbefalte innlegg

Hei PeNta!

*litt offtopic*

Når på mandagen skal du kjøyre opp da?

klokken ti over halv to idag utsetter jeg de stakkars bilistene i arendal for kjøringa mi.. får håpe det går bra!

Av ren nysgjerrighet, hvordan gikk det ???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Allyse!

Du dør kanskje ikkje da deg forhåpentligvis ikkje blir så kaldt.Men,er nok heller ikkje så veldig behaglig.

Trur heller ikkje eg sover i Sirhartge`s bil.Det blir nok soving i skipet om ikkje farmora til PeNta har ein ekstra plass ;)

P.s gratulerer endå ein gang med førarkortet for bil PeNta!

Lenke til kommentar

det gikk meget bra! :D jeg sitter her med et grønt skjema hvor det står: "Gratulerer! Førerprøven er bestått!

Helheten var OK!"

skal opp å hente midlertidig bevis etterpå, for bildemaskinen dems var fucked i går..

Lenke til kommentar

det gikk meget bra! :D jeg sitter her med et grønt skjema hvor det står: "Gratulerer! Førerprøven er bestått!

Helheten var OK!"

skal opp å hente midlertidig bevis etterpå, for bildemaskinen dems var fucked i går..

Gratulerer så mycket ;):woot::woot:

Da er vel ikke Arendals veier så trygge mer... Får vel være mer obs når jeg er der da.. :p

Lenke til kommentar

lurer på hvor mye de tar for redkicken i år..

i fjor hadde jeg en genial greie på gang.. de solgte 0.5 og 1.5, men stakkars meg hadde bare en 0.6, som jeg fikk fylt helt til randen hver gang for prisen av 0.5.. :woot: store greier gitt! jeg var rimelig stolt da jah! :yes:

Tenkte da på dette.

Lenke til kommentar
viktig å drikke mye!! hvis ikke blir man groggy, eller slapp og besvimende.. ikke bra!

drikk nå i alle fall masse vann! :yes:

Heh, drakk utblandet vann. (redkick) nesten 1 kg.. på 4 dager.. jeg var så OVER våken, så når jeg tvingte meg i søvn, så hadde jeg gått rundt i noen timer i søvne... :oops: Plaget mange i crew å slikt.. Så dere! Vær forsiktig med Redkick'en.. :o

Drikk eplejuce.. :D Eller vann=)

Lenke til kommentar

Tenkte da på dette.

når det gjelder redkicken, så må du ha med flaske.. enten 0.5 eller 1.5.. så går du bort til standen gir dama eller mannen flaska, betaler og går fornøyd og gla tilbake til plassen :yes:

det er derimot ikke alle som liker smaken på redkick da.. jeg synes den smaker litt bringebær.. med innslag av.. no rart.. jeg liker den godt!

når det gjelder farmor.. hm.. ledige plasser er det desverre lite av :wink:

hehe! sorry!

vafler er det nok og værre med.. med mindre en av dere er sinnsykt sjarmerende og sjarmerer henne i senk.. hu skakke bort på skipet da.. så åssen dere skal få møtt henne blir da værre :wink:

huff.. ikke no vafler heller..

hm. jeg lurer på om hu vet at jeg kommer til tirsdag :roll:

og sist men ikke minst! wabby: b3 4w4r3 0f my 1337n355! jeg rocker veien :woot: men sikker blir den vel aldri med meg på :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...