SirHartge Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg kommer til å sove hver natt tenker jeg. Vertfall natten før det slutter, må være litt våken for å kjøre hjem. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Brus og red-bull er fett. Dessuten skal jeg sove litt ordentlig. Campingvogn Er første gangen, og lever det opp til forventningene, blir det ikke siste. *Måtte jeg bare få igjen skjermen fra databutikken.com * Er inne til retur for 7 uka. DET er ikke akseptabelt. Har jeg ikke fått noe mail om at skjermen er på vei innen mandag kommer jeg til å ringe forbrukerrådet (hvorfor har jeg ikke gjort det før nå), pluss slenge inn en tråd her og på div. forum. Dette skled litt utenfor topic, men jeg måtte bare! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hm brett med bokscola (24x0,33l) til 90 spenn pluss pant på RIMI. Hvor mye er det i forhold til Sverige? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hei SirHartge! Ja,det er veldig viktig at du får nok søvn før du skal kjøyre heim.Eg vil ikkje at vi skal kjøre av veien Det var forresten tre personer i klassen og ei fra ein annan klasse (dei satt i samme bil,ein firehjulstrekk) som koliderte med eit autovern og deretter i fjellveggen i går tidlig.Det gjekk bra med alle uten om ho fra den andre klassen.Ho strakk noen muskler i ryggen så ho har no fått muskelavslappande (ho hadde vondt i ryggen fra før).Men,ho vart ikkje så veldig dårlig siden ho var ute å kjørte bil i går kveld. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hei SirHartge!Ja,det er veldig viktig at du får nok søvn før du skal kjøyre heim.Eg vil ikkje at vi skal kjøre av veien Japp, men du får kjøre om jeg er trøtt Lenke til kommentar
Odden Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 i fjor så kjøpte jeg og 3 kompiser 168liter kola i bokser... 27 brett med cola... ja dere leste rett 27 brett cola... 168 liter... måtte låne en tralle for å få satanskapet inn i skipet. kanskje noen av dere som var der i fjor så det. var iallefall en del lange blikk ja.... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hei SirHartge! Joda,kan godt kjøre bilen din når du er trøtt og omvendt Hei PeNta! *litt offtopic* Når på mandagen skal du kjøyre opp da? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hah, jeg skal ikke på TG..... Men hadde sikkert blitt Pepsi!! The all american brand! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 i fjor så kjøpte jeg og 3 kompiser 168liter kola i bokser... 27 brett med cola... ja dere leste rett 27 brett cola... 168 liter... måtte låne en tralle for å få satanskapet inn i skipet. kanskje noen av dere som var der i fjor så det. var iallefall en del lange blikk ja.... Dere kunne da umulig drikke opp dette selv.. Hassan: Er det snø på veiene i stryn? Jeg har sommerdekk på Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hei SirHartge! Da eg var i Stryn på onsdag den andre april så var det ikkje noko snø. Eg har ikkje skjekket langtidsvarselet hos storm eller metrologisk institutt. Men,eg har kjøyrt til Tg fire av fem ganger da med vinterdekk.Det har vært litt snø på Strynefjellet og sjølv om eg har sett ein bil som kjørte utanfor vegen og måtte trekkast opp av ein traktor.Så har det ellers gått ganske bra har eg følelsen av.Det kan av og til være litt dårlig sikt.Men,når det er ein del snø bruker vegvesenet å brøyte forholdsvisregelmessig gjennom heile dagen/natta. Og skulle det vise seg at det blir for mykje snø eller dårlig vær stenger dei fjellovergangen. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Er veldig usikker på om jeg tør å kjøre med sommerdekk Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hei SirHartge! Om du har noen gode vinterdekk så kan du skifte tilbake.Det tar ikkje så lang tid å skifte sjølv.Det er heller ikkje spesielt vansklig Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Skal også prøve å sove hver natt/tidlig morgen. Har hotell 2 av nettene. Resten av nettene skal jeg sove i bilen.Med en sovepose går det fint. Bare å starte motoren om morgenen før jeg skal opp av soveposten og varme opp bilen. hehe Veldig viktig å sove før du skal kjøre hjem ja. Skal kjøre til Stavanger og ville ikke kjørt den strekningen uten søvn i forkant. Hartge; Sett på vinterdekk selv om Golfen din ser mindre kul ut! Mye som kan skje i 80-100kmt på en svingete og periodisk glatt vei... Kjører selv over hardangervidda om veien er åpen den dagen Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hei PeNta!*litt offtopic* Når på mandagen skal du kjøyre opp da? klokken ti over halv to idag utsetter jeg de stakkars bilistene i arendal for kjøringa mi.. får håpe det går bra! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hartge; Sett på vinterdekk selv om Golfen din ser mindre kul ut! Mye som kan skje i 80-100kmt på en svingete og periodisk glatt vei... TRor jeg kjører på med sommerdekk om det ikke blir noen endringer i været. Er kun strynefjell som det kan være glatt vei. Lykke til Penta Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hei Allyse! Soveposten? Eg vil annbefale deg å ha eit lite gløtt på eit av vinduane i bilen.Elles kan du få ein ubehaglig og klam start på dagen etter på. Elles bør du hoppe litt,løpe eller noko anna som gjer at du får litt varme i kroppen før du legger deg.Da vil du våkne når eller om det blir veldig mykje kaldare i løpet av natta (eller dagen avhengig av når du velger å sove).Om du er kald i kroppen når du legger deg.Er det ikkje sikkert at du våkener om det blir kaldare.Og det kan være farlig.Du kan i verste fall dø av det. Bare ein liten advarsel Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hei Allyse! Soveposten? Eg vil annbefale deg å ha eit lite gløtt på eit av vinduane i bilen.Elles kan du få ein ubehaglig og klam start på dagen etter på. Elles bør du hoppe litt,løpe eller noko anna som gjer at du får litt varme i kroppen før du legger deg.Da vil du våkne når eller om det blir veldig mykje kaldare i løpet av natta (eller dagen avhengig av når du velger å sove).Om du er kald i kroppen når du legger deg.Er det ikkje sikkert at du våkener om det blir kaldare.Og det kan være farlig.Du kan i verste fall dø av det. Bare ein liten advarsel Soveposen da Hehe. Det er ikk 40 minusgrader dah. Dør ikke av 10-15 minusgrader utenfor soveposen. Har sovet i telt utallige ganger på fjellet så det burde gå. Ellers kan jeg jo pakke meg inn i et aluminiumsfolieteppe Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 TRor jeg foretrekker å sove i hallen. Er ikke så behagelig å ligge i bilen akkurat. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Vann er best fordi hvios du drikker for mye brus eller battery og de greiene der, så blir du hyper og så sovner du på tastaturet og da sliter du. Haha, det minner meg om en fyr på et lokalt dataparty, som sovna med hue på spacetasten mens han så "grisebilder"... Bildene scrollet om, og om igjen hele natten skikkelig skøy! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 TRor jeg foretrekker å sove i hallen. Er ikke så behagelig å ligge i bilen akkurat. når jeg tenker etter, så er det ikke spess behagelig å sove i hallen heller :wink: kommer seff ann på hvor du finner deg en plass hen, men mesteparten av stedene man kan sove er deilig hard betong, og det ligger massevis av svette/illeluktende nerder rundt deg som stjeler soveposen din hvis du er borte fra den i to minutter.. åh! skal bli digg å sve hos farmor i deilig seng ass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå