OgnOmm Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Nei takke meg til PEPSI og is-te, gjerne noe med coffein innimellom, les:red bull Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Du holder deg sunn med vann ja. 8) Vann er best, liker igrunn ikke brus Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Du holder deg sunn med vann ja. 8) Vann er best, liker igrunn ikke brus 0mfg l337 h4x0rZ !? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Du holder deg sunn med vann ja. 8) Vann er best, liker igrunn ikke brus Vann er bra det, men jeg holder ikke ut ei uke på tg med bare vann altså.. MÅ nok kjøpe inn så noen liter... Dvs. MANGE liter... Skal ha med vann også, men jeg synes vann er best iskald i spania, ved bassenget... Ikke så bra som øl da men Det blir ikke det samme tg som spania, selv om det er varmt begge steder... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 drikk det du vil du bare drikk nok du Lenke til kommentar
xthal Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 is-te og bawls seff og enorme mengder av det! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hei! Eg kommer ikkje til å ha med meg veldig mange mengder med drikke.Kommer til å kjøpe mesteparten i Vikingskipet. Når det gjelder alkohol så var det ein som vart tatt han om av politiet (som var i Vikingskipet),han vart leid rundt av politiet noen runder og slept fri. Dette er dåg noen år siden Sjølv meiner eg at alkohol og datamaskiner ikkje passer sammen. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hei!Eg kommer ikkje til å ha med meg veldig mange mengder med drikke.Kommer til å kjøpe mesteparten i Vikingskipet. Når det gjelder alkohol så var det ein som vart tatt han om av politiet (som var i Vikingskipet),han vart leid rundt av politiet noen runder og slept fri. Dette er dåg noen år siden Sjølv meiner eg at alkohol og datamaskiner ikkje passer sammen. veldig enig Mr.Hassan. Jeg ser ikke vitsen med å drikke seg full når man er på TG (spesielt TG), eller andre slike happenings.. Man går bare glipp av morroa og driter seg gjerne ut uansett.. Jeg kunne aldri tenkt meg å bytte en av dagene på TG mot en fullekule.. drikke kan man gjøre hjemme.. betaler ikke dyre dommer for å dra til Hamar å feste.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hei PeNtA! Det var akkurat det som var poenget mitt Men,pizza festen blir nok gjennomført.Da uten alkohol men, med brus eventuelt minneralvatn til Sirhartge Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 hehe! jeg driver å lurer på om jeg skal slenge meg på pizzafesten deres! pizzafest! hoho! den varer jo ikke akkurat like lenge som et normalt party da.. like.. vi blir ikke ute hele natta osv Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hei PeNtA! Det hadde vært kjekt om du hadde blitt med så kan det bli ein tradisjon.Den første pizza kvelden vart "arrangert" i fjor. Ok.Pizzafest var kanskje ikkje eit passande ord kva med pizza-session,pizza-gathering eller rett og slett pizza-samankomst? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 jah! pizzasammenkomst eller no sånn hørtes bedre ut.. selv om pizzafest minner om hyggelig stunder fra slutten av barneskolen da man da "gjengen" på pizzafest! hoho!! det rocka hvorfor har man ikke slikt lenger? etter at man begynte på ungdomskolen så skal man bare drikke.. drikke drikke drikke.. akkurat som de nå skal ødelegge TG med å drikke der og.. latterlig! altfor opptatt av å drikke.. (se hvem som snakker.. :oops: ) lurer på hvor mye de tar for redkicken i år.. i fjor hadde jeg en genial greie på gang.. de solgte 0.5 og 1.5, men stakkars meg hadde bare en 0.6, som jeg fikk fylt helt til randen hver gang for prisen av 0.5.. store greier gitt! jeg var rimelig stolt da jah! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hei PeNtA! Husker pizzafestene på barneskulen..Mimre tilbake til gamle dager Det er leit at ein ikkje har det så ofte som før.Det var veldig koslig. Veldig genialt Etter noen ganger så har du fått ein gratis 0.5 Sjølv drikker eg ikkje red kick etc.Holder meg til Coca-cola.Greier å holde meg våken i 5døgn -4timer.Men,har slutta med å være så lenge oppe.Det kan være lurt med litt fleire timer på øret. Forøverig kan Jon Blund få ein travel jobb på Tg03. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 det med soving på tg tror jeg folk har missforstått litt.. jeg hadde og det før.. men etter å ha vært der noen få ganger nå så ser jeg det at å være oppe 5 dager i strekk gir ikke no spess mening.. man bør være oppe hele natta, gå å legge seg i seks-sju tiden på morran og så sove til ett eller no.. gjør man dette hver dag går man ikke glipp av no spess, siden livet i skipet suger på det tidspunktet, og man får litt søvn og blir litt uthvilt og får MYE mer utav TG, imo.. er man oppe hele TG uten søvn blir man bare ødelagt, kvalm og rett og slett dårlig.. søvn må man ha.. akkurat som med mat og drikke er søvn like viktig på TG.. men man trenger ikke nødvendigvis å sove 8-9 timer hver dag.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hei PeNtA! Det kan virke som om personer som er på Tg for første gang prøver å være lengst mulig opp i strekk.Mens (har ikkje noko med menstrasjon å gjere),personer som har vært på Tg nokre ganger har "lært".Eg bruker å gjere som deg å være oppe om natta og sove ein del om dagen.Da det ikkje bruker å være like mykje "action" som om kvelden.Problemet som kan oppstå er at mange av deltakarane på Tg tenker på samme måte.Og det kan være vansklig å finne ein plass å sove.Det er tross alt ein del personer på Tg. Eg meiner at i tillegg til drikke så synest eg det er viktig med anna form for næring.Derfor synest det er bra at Bama og LO har sponsa Tg med frukt dei siste åra.Det er noko eg setter pris på. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 gratis grukt på TG er veldig enig! det er en sinnsykt lur ide! sundt er det og gitt! veldig kjekt! jeg er litt heldig, for jeg har farmor i Hamar, så når jeg skal sove bare tar jeg bilen(hvis jeg får lappen til mandag) eller beina fatt og får meg litt kvalitetssøvn i seng der. greit med dusj og mulighet for ordentlig mat osv.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hei PeNtA! An apple a day keeps the doctor away er det eit ordtak som seier.Og trur ikkje det er mynta på The big Apple (byen som har det kallenamnet) eller frimaet Apple som lager Macintosh maskiner. Du er heldig som har slektninger i Hamar.No veit eg ikkje kor langt farmora di bur fra Vikingskipet.Men,eg vil likevel advare deg litt om å kjøyre bil når du skal sove hos ho.Da reaksjonstida blir svekka når ein er trøtt.Det var som sagt ein person som døde i 1998 da han var på veg heim fra Tg i bil.Han var så trøtt at han kjørte av vegen og døde.Så eg vil bare påpeike endå ein gang kor viktig søvn er. Er det snakk om førstkommande mandag eller mandagen før Tg? I allefall så vil eg ønske deg lykke til.Eller skitt fiske som ein del kanskje ville sagt.Sjølv om fisking og bil ikkje sånn direkte har noko med kvarandre å gjere. Lykke til iallefall uansett.Trur det kommer til å gå veldig bra. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 takktakk!! det er førstkommende mandag.. kjørelæreren min påstår jeg kjørte bedre for noen uker siden enn det jeg gjør nå.. så jeg vet ikke helt åssen det kommer til å gå jeg.. menmen.. det ser vi jo. farmor for fem min i bil ifra skipet.. så det går ann å labbe.. men da bruker jeg 20min.. er jeg dødtrøtt kommer jeg nok ikke til å kjøre.. selv om det ikke er til no forsikring, så er det ikke veldig mange ute å kjører klokken seks om morran da :wink: men hva hjelper det hvis jeg sovner å kjører av veien.. hm.. kanskje jeg skal leie meg taxisjåfør som kan kjøre meg.. siden jeg har bil.. mmmm! kanelbolle! tenk om de solgte ferske kanelboller på TG.. åh! det hadde rocka Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hei PeNtA! Vel,det blir sagt i teatermiljø at om ein har ein dårlig generalprøve gir ein bra premiere.Sjølv heller ikkje Bilkjøyring og teateroppsetning heller ikkje kan knyttast direkte samman. Kanelbollar er godt.Kanskje du skulle sende ein epost til "mat-crewet" som skal være på Tg i år og høre om det lar seg gjere? Når eg kjørte opp hadde eg ikkje kjørt bilen eg kjørte opp med på fleire månader siden kjørelæraren min hadde vært på ferie.Eg nermest cruisa på oppkjøringa.Og da oppkjøringa var ferdig spurte senoren (kvinnelig) om eg kjører slik som eg gjorde på oppkjøringa til vanleg.Det sa eg at eg gjorde.Ho sa da at det ikkje var noko tvil om at eg hadde bestått oppkjøringa.Eg hadde ingen feil.Og på oppkjøringa skreiv ho "God Jul og Godt nyttår og lykke til meg kjøyring" Men,no vart kanskje dette ein litt lang digresjon i fra kva som var topic. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Vann er best fordi hvios du drikker for mye brus eller battery og de greiene der, så blir du hyper og så sovner du på tastaturet og da sliter du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå