Gå til innhold

TG og drikke

stout

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tenkte å ta med en kasse med glasskåla! som kan stå godt og kaldt i bilen..

ellers så vil jeg annbefale folk å drikke redkicken som norke nerder selger ved standen sin. går ut ifra de selger den i år og.. den smaker godt og er grei å holde seg våken av grunne koffein! erke så dyr heller!

men husk å ta med egen flaske! :woot:

Lenke til kommentar
Utallige liter COCA COLA COCA COLA COCA COLA COCA COLA COCA COLA COCA COLA COCA COLA COCA COLA COCA COLA COCA COLA COCA COLA COCA COLA COCA COLA COCA COLA COCA COLA COCA COLA COCA COLA COCA COLA !! :woot::woot:

:D

Trodde ikke du hadde billett til TG jeg :)

Jeg har da returnert mine men svarer likevel: Vann! Det er best. Og Melk (til baguett/skive o.l.!

(Får vel myye pepper fra folk her nå :))

Lenke til kommentar
Trodde ikke du hadde billett til TG jeg :)

Jeg har da returnert mine men svarer likevel: Vann! Det er best. Og Melk (til baguett/skive o.l.!

(Får vel myye pepper fra folk her nå :))

skakke peppre deg.. men.. melk i skipet? i fem dager? du er dømt til å få en deilig stank etterhvert :yes:

men.. gl! :woot:

Lenke til kommentar
jeg tenkte å ta med en kasse med glasskåla! som kan stå godt og kaldt i bilen..

Har du kjøleskap i bilen eller?

Mente å tro at Parkeringsplass + Sol + Bil = VARMT jeg da.. Kanskje ikke i bagasjerommet?

hm.. du erke så dum du.. i motsetning til meg tydligvis.. men! sannsynligheten for at jeg skal drikke glasskålaen midt på dagen når det er varmt er liten..for da sover jeg.. og hvis jeg MÅ ha kald cola så.. får jeg heller kjøpe en.. jeg vil i alle fall tro at colaen holder seg kald om natta da.. vi håper det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...