Sewero Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Drowning Pool - Let The Bodies Hit The Floor. Får deg ihvertfall i humør Har en del sanger med de allerede. Sangesland, satan musikk er haket etter heavy, som regel ett mannfolk som prøver å skrike men greier det ikke, noe lignende "Lamb of God". Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Se filmen hos Youtube converge - eagles become vultures Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 St. Anger! Helt klart Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=RYKfVH2TUBU Klart litt Bill Conte passer inn. EDIT : mot "fight", ikke nødvendigvis "sinna". Endret 9. oktober 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Gir iallefall meg lysten til å banke dritten ut av noen Se filmen hos Youtube EDIT: Sjekk også ut "Psychosocial" av samme gruppe. Det meste de lager egner seg egentlig til klikkings. Og nei, det er ikke satanistisk bare fordi man skriker. Er du satanist hver gang du skriker i sinne kanskje? Endret 9. oktober 2008 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Pig Destroyer Se filmen hos Youtube Sangen starter på ca. 0:40 Lenke til kommentar
Bango Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Får meg igang, og naboene Tika Toc Se filmen hos Youtube Ruffneck Galvanize Firestarter Se filmen hos Youtube Klassiker Lenke til kommentar
KNB Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Slipknot - Spit It Out (Overcaffeinated Hyper Version) Funker ganske bra for meg Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Slipknot har mange bra. Vil også anbefale Slipknot - Left Behind fra plata IOWA som kom i 2001 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Despised icon bitches! Endret 11. oktober 2008 av All You Can Rape Buffet Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Limp Bizkit - Head for the barricade! Lenke til kommentar
a-z Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Vil anbefale Behemoth, helt konge å trene til. Vil anbefale sangene Prometherion, Arcana Hereticae, XUL og Slaves Shall Serve (alle fra de to siste albumene). Jeg får også et boost av å fyre opp Wall of Water av Mayhem når jeg kjører intensivøkter på romaskin. Men nå går denne musikken under det du sikkert vil kalle "satanmusikk", men uansett her har du min anbefaling Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kreator - Pleasure to Kill Bare ikke bli for påvirka da Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Se filmen hos Youtube Får gåsehud nedover rygger når jeg hører denne. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Mine små forslag til denne lille samlingen. Five Finger Death Punch - The Bleeding Dope - Die MF, Die Se filmen hos Youtube Marilyn Manson - The Fight Song (kanskje?) Edit: Oi. Å logge ut er alltid en god ide når kjæreste har lånt maskinen. Endret 12. oktober 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Hatebreed - Destroy Everything Se filmen hos Youtube Slayer - Diciple Se filmen hos Youtube Chimaira - Resurrection Endret 12. oktober 2008 av Runarbs Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Denne glemte jeg: Meshuggah - War Se filmen hos Youtube Akkurat lang nok til at du rekker å knuse alt inventar i leiligheten innen den er over. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg hører alltid på Mozart når jeg fighter... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Høres ut som en dårlig kombinasjon Endret 13. oktober 2008 av roberteh™ Lenke til kommentar
zpug Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 The Prodigy - Breathe knall bra fighte sang ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå