Sewero Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Musikk som får deg sinna etc. Slik som Rob Dougan - furious angels (dårlig eksempel men den funker). Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Var grei den Cun Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hatebreed - Defeatist Se filmen hos Youtube Funker fint for meg Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hah, jeg skulle akkurat til å poste den, men vet ikke hvordan man embedda videoer Hører mye på blandt annet Hatebreed når jeg løfter vekter Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 hvem vil bli sinna da? hør på noe hatmusikk. 80-talls nazihardcore eller nsbm. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Goa/Psytrance funker fett det og Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Sandie Shaw - Puppet on a string Den gjør meg aggressiv fordi den er så utrolig, utrolig dårlig. For meg så er det nok den verste sangen ever. Endret 8. oktober 2008 av Volcov Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Lamb of God Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hah, jeg skulle akkurat til å poste den, men vet ikke hvordan man embedda videoer. Hvis du "quoter" et innlegg ser du hvordan det gjøres. Må velge "Sett inn spesialelement" og velg "Youtube fil", deretter er det bare og kopiere koden inn i feltet. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Vil bare si at jeg ikke vil ha satan musikk. Og heller ikke sanger dere mener er dårlige selv. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Bruker selv å løfte vekter til Dimmu , får meg i rette humøret. Men siden du ikke skal ha noe satan musikk kan jeg anbefale viking metal Amon Amarth Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 As I Lay Dying - Confined Se filmen hos Youtube Denne fungerer også bra! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Med en gang tenker jeg..... Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Med en gang tenker jeg..... Se filmen hos Youtube Kan jo legge til Remixen med Busta Rhymes også! Men det første jeg tenkte med tittelen "fight" musikk var jo så klart denne: Videoen har forøvrig opprinnelig ikke noe med sangen å gjøre. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Soil - fight for life. Se filmen hos Youtube hadde vært kjekt om du kunne utdype hva du definerer som satan musikk. Endret 8. oktober 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Drowning Pool - Let The Bodies Hit The Floor. Får deg ihvertfall i humør Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fear Factory kan jo også være en idè. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå