Gå til innhold

Lite spørsmål angående Final Fantasy XII

Bone

Anbefalte innlegg

SPOILER: Har spilt i ca 13 timer og kommet til Bhujerba:

Heisann! :)

Jeg har kommet til Bhujerba, og til Lhusu Mines (?).. der gikk jeg inn, og jeg var fast bestemt på å få med meg alt, og trodde kanskje det jeg var ute etter lå heeeelt til venstre på kartet, så jeg valgte å gå oppover, for det så lurest ut hvis jeg skulle sondere alt sammen..

I hvert fall: Jeg kom helt til toppen der, og der møtte jeg på en 4 "Bounty-Hunters" som var ute etter Balthier.. Det ble skreket noe om at vi skulle ta de vi kunne, og la resten være.. Jeg prøvde å angripe men gruppen min fikk KO som bare det.. jeg kom så vidt ut med en character, og resten lå igjen med KO..

Det jeg lurte litt på.. Det var meningen at jeg IKKE skulle klare å ta disse, ikke sant? Eller er jeg rett altfor dårlig?

En annen ting: Har jeg gått glipp av mye ved å ikke utforske hele hula? Hva hvis jeg hadde gått til venstre når jeg kom inn, og ikke oppover?

Thenk you! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei.. :) Ja, regnet litt med det.. det var for stort (kjøpte kart på forhånd) til at jeg bare skulle dit en snartur..

Men, tenkte også mest på det med at jeg faktisk IKKE skulle klare å slå disse typene.. at det var meningen at jeg skulle rømme vekk.. ?

Takker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...