BannanMannen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det later til, at, jeg ikke kommer til å få opp snittet til gudvethvormye. I den anleding, håper jeg at de som studerer i utlandet ville være så venlige å komme med anbefalinger, er Tjekkia eller Ungarn bedre? Hvordan er "livet" eller der nede. Hvor mange stryker, etc... Om noen har opplevelser fra sitt universitet/land, som de da ønsker å dele.. Lenke til kommentar
Reipar Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det later til, at, jeg ikke kommer til å få opp snittet til gudvethvormye.I den anleding, håper jeg at de som studerer i utlandet ville være så venlige å komme med anbefalinger, er Tjekkia eller Ungarn bedre? Hvordan er "livet" eller der nede. Hvor mange stryker, etc... Om noen har opplevelser fra sitt universitet/land, som de da ønsker å dele.. Husk at regelendringer kommer til aa endre opptaket radikalt til neste aar. Sett deg godt inn i de nye reglene. Spesiellt hvis du er litt eldre (23-24) er det veldig gode muligheter for aa komme inn med det nye systemet. Lenke til kommentar
BannanMannen Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Det later til, at, jeg ikke kommer til å få opp snittet til gudvethvormye.I den anleding, håper jeg at de som studerer i utlandet ville være så venlige å komme med anbefalinger, er Tjekkia eller Ungarn bedre? Hvordan er "livet" eller der nede. Hvor mange stryker, etc... Om noen har opplevelser fra sitt universitet/land, som de da ønsker å dele.. Husk at regelendringer kommer til aa endre opptaket radikalt til neste aar. Sett deg godt inn i de nye reglene. Spesiellt hvis du er litt eldre (23-24) er det veldig gode muligheter for aa komme inn med det nye systemet. jeg er 19, og skal et år i militæret etter dette, med tanke på at jeg har merket at mange på bjørknes er godt over 20 år, har det nye systemet gjort det umulig for meg å komme inn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå