Keylar Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg skal snart flytte til Irland og da vil jeg gjerne få med meg min stasjonære isteden for å måtte bruke 10-12 tusen kroner på en ny pc. Er det mulig å sende slikt med fly i hele tatt hvis man pakker det skikkelig?. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Folk sender jo dyr med fly så burde ikke være noe stress. Bare klistre pakka full med " FORSIKTIG GLASS! ", så blire bra! Endret 8. oktober 2008 av Henrikenn Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg jobber på flyplass og vil bare si pakk den ekstra godt inn i bobleplast og en pappeske. Har sett hvordan pakker blir behandlet og råder deg til å gjøre alt du kan for å sikre at pcen er i samme stand når den kommer fram. Og ja, det er fult mulig å sende pc og alt annet du vil ha med fly opp til en hvis størrelse. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Pell ut harddisken og andre ekstra ømfiendtlige komponenter, og hiv dem i håndbagasjen, da, vel. Daniel Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det rådet som Daniel sier er veldig lurt å følge da harddisker har bevegelige deler og er ekstra ømfintlige for behandling som mange flyplasser er beryktet for å utføre daglig. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Går helt fint å ta med datautstyr på fly, så lenge en pakker det forsvarlig :-) Hva skal du foresten i Irland? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hva skal du foresten i Irland? Les topic? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Skal flytte i jobb sammenheng til Cork. Takker for tips folkens!. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Skal flytte i jobb sammenheng til Cork. Takker for tips folkens!. OK, håper for din del du ikke skal inn i supportbransjen der borte, jeg hadde «noen dårlige erfaringer» med det. Ellers det er et jævla byråkrati for en del ting der borte.... spesielt det å åpne en bankkonto kan være stress Send meg en PM, om du trenger tips rundt irsk byråkrati :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå