BeeR Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Noen som har erfaringer med disse to modellene (sonyericsson)? Hva er forskjellen? Hvilken er best? -M Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 mca-25 tar mye bedre bilder enn mca-20. Dessuten har mca-25 zoom. Lenke til kommentar
BeeR Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Definer "mye bedre bilder"... Har du lest noen tester eller lignende? MCA-20 er jo dyrere... Zoom funker bare på T300, ikke T68i. Dessuten er det kun digital zoom, så det har jo ingenting å si... -M Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Definer "mye bedre bilder"... Har du lest noen tester eller lignende? MCA-20 er jo dyrere... Zoom funker bare på T300, ikke T68i. Dessuten er det kun digital zoom, så det har jo ingenting å si... -M Så bilder av begge kameraene..Husker ikke linken..Kjøp deg mca-25 du. Fargene ble mye bedre med mca-25. På mca-20 ble de mye mer rosa.. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 les og se HER... er noen sammenligninger etc der Lenke til kommentar
cnil Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 mca-25 er mye bedre - mca-20 er mindre... Lenke til kommentar
HKS Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Definer "mye bedre bilder"... Zoom funker bare på T300, ikke T68i. Dessuten er det kun digital zoom, så det har jo ingenting å si... -M Feil! T68i med programvare R6A og nyere støtter alle effektene på MCA-25 De som har elde programvare kan få oppgradert gratis hos et Sony Ericsson service senter. Dette gjelder både T68i og T68m Nyeste programvare nå er R7A Lenke til kommentar
cnil Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 [GDI]Raptor: Hvis jeg vil oppgradere programvaren på min t68m, hva gjør jeg da? går jeg inn på for eksempel commit og sier at jeg vil oppgradere... thats it? eller må jeg ha noe papirer elle lingnende? og - kan butikken oppgradere eller må den inn på service? er du sikker på at dette ikke koster noe? trodde det hjalt hvis mobilen din bare var 3 månender gammel eller no...? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 [GDI]Raptor: Hvis jeg vil oppgradere programvaren på min t68m, hva gjør jeg da? går jeg inn på for eksempel commit og sier at jeg vil oppgradere... thats it? eller må jeg ha noe papirer elle lingnende? og - kan butikken oppgradere eller må den inn på service? er du sikker på at dette ikke koster noe? trodde det hjalt hvis mobilen din bare var 3 månender gammel eller no...? Her du et EMTS Center der du bor? Der kan de gjøre det på dagen.... Ja, jeg er sikker på at det ikke koster noe, jeg har aldri betalt for det, selv om mobilene jeg har oppgradert har vært over 1 år gamle Lenke til kommentar
cnil Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 okay, takk for det. Hvet ikke om noe EMTS center (men så hvet jeg da heller ikke hva det er)... Jeg bor i Stavanger område så man skulle tro det var noe rundt her. Hvet du en internettside jeg kan besøke eller no? Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 EMTS har mistet serviceavtalen med SonyEricsson... Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 ...og har dessuten gått konkurs, noe som ikke var så overraskende siden de også mistet serviceavtalen med Nokia. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 okay, takk for det. Hvet ikke om noe EMTS center (men så hvet jeg da heller ikke hva det er)... Jeg bor i Stavanger område så man skulle tro det var noe rundt her. Hvet du en internettside jeg kan besøke eller no? Stavanger: Mobildata - Data Marine - Koppholen 4 - 4066 Stavanger - 51635420 Jepp, ser at EMTS er konkurs....... De over er listet som FlashPoint av Sony Ericsson Lenke til kommentar
cnil Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 takk for den - jeg får vell prøve:D Lenke til kommentar
beh Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Det er jo ikke helt meningsløst med digitalzoom på et kamera som ikke alltid tar bilder med høyeste oppløsning. Hvis du bare skal sende bildet med MMS så blir kvaliteten jo ikke dårligere hvis du zoomer digitalt. Lenke til kommentar
videokid84 Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 På http://www.opheim.com er det stor kamera test, her ser du hvor stor forskjel det er på bilde kvaliteten! Lenke til kommentar
GS_1 Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 kor stort er minne på MCA-25 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå