tsghost Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Vurderer å selge xboxen min med alle spillene og alt tilbehør, men lurer på hvor mye jeg kan få for den? Xbox 360 Premium kjøpt ny i september 2007 (med falcon og HDMI), 20GB HDD 1 trådløs kontroll, 1 play and charge kit, 2 faceplates til boxen og headset. Spillene: Burnout Paradise Forza Motorsport 2 Project Gotham Racing 4 EA Skate Call Of Duty 4 Rock Band (med trommer, gitar og mic) Guitar Hero 3 (med gitar) Grand Theft Auto 4 Halo 3 (Legendary edition med hjelm og dvd med bonusmateriale) Håper noen kan hjelpe meg med å sette en pris på denne pakka Endret 7. oktober 2008 av Torg3r Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er en del gode spill der, og Rock Band instrumentene... de drar opp prisen en del. 6000 for hele pakka, kanskje? Jeg ville nok ikke gitt mer, ihvertfall. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ca 4000-5000kr synes jeg... Men du kan alltids prøve å selge den for 6000kr Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja... Kanskje nærmere 5000 enn 6000. Rock Band, Guitar Hero og Halo i Legendary utgave bidrar ihvertfall til at prisen blir høyere enn andre pakker jeg har sett. Boksen har jo HDMI også. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Da er den lagt ut på finn med pris på 5000/bud Kommer link så fort annonsen har blitt godkjent Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 fantasi priser dere foreslår, toppen 3000 kroner er vanlig for slike pakker. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Har du sett prisen for rock band med alle instrumentene? og prisen for halo 3 legendary edition? Sjekk det du Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har du sett prisen for rock band med alle instrumentene? og prisen for halo 3 legendary edition? Sjekk det du men, skal du ha ny pris? eller brukt pris, mulig jeg misforsto litt Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Brukt pris, men halo er spilt 2 ganger, og rock band kanskje 5-6 ganger, så de er som nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå