Gå til innhold

Hva spiller du på?

Hva spiller du på?  

224 stemmer

1. 1. Hva spiller du på?

• Spiller kun på pc
      59
    • Spiller kun på konsoll
      18
    • Spiller på både pc og konsoll
      132
    • Har skiftet til konsoll da jeg ikke orker å oppgradere min pc mere
      12
    • Kunne vurdert å skifte til konsoll men ikke før mus/tastatur blir standard
      3

Anbefalte innlegg

Jeg spiller bare på 360. Har også en fet gamer-pc, men har ikke testet ut mer enn kabal.

Hørtes litt ironisk ut, men jeg har ikke testet annet. Så på Can you run it? Så jeg kan spille Far cry 2 og Crysis: War head da dem kommer..

Endret av Clerk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har bare pc, men hadde ikke hatt noe imot en xbox360...

Men tviler på at jeg skal ha konsoll.... Ikke med det første iallfall...

Men hvorfor kjøper folk både xbox360 og ps3? Hva er vitsen?

PS3 eier jeg fordi den er en suveren blu-ray spiller.

360 eier jeg fordi den er en suveren spillmaskin.

I tillegg kjøpte jeg PS3 pga. de få exclsives den har (men sikkert kommer til å miste) som MGS4, Uncharted, FF13 (det VAR en faktor, ikke nå lenger ;))

De to spillene som er bankers og som sikker ikke vil gå multi er LBP og GOW3. Gow 3 er jeg lettere skeptisk til dog, blir det GOW med penere grafikk bare så er det ikke nok, 2ern ble for repetitiv.

Ellers spiller jeg både på Wii, 360, PS3, DS og PC. Det som blir mest brukt for dagen er utvilsomt PC og 360.

EDIT: Til alle som klager på at det ikke er mulig å sitte i sofaen og spille PC ... Hørt om DVI-kabel? Jeg har PC-en kobla til surround anlegget, og PC-en kobla til HDTV-en med DVI. Krystallklart bilde (1368x768 ser svært bra ut på avstand, selv om det ikke er optimalt om du sitter med nesa opp i skjermen, denne oppløsningen er jo tross alt HD, det er den høyeste 360 kan kjøre)- perfekt til både serietitting og spilling :D It's a good life!

(Noe som også er bra er at siden jeg kan stille ned på oppløsningen, så kan ting som AA, AF og detaljnivå skrus litt opp :D

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
ingenting slår pc rent grafikkmessig og når det gjelder skytespill. eneste dumme med pc er at tusenlappene flyr da man må holde systemet oppdatert med gjevne mellomrom for å kunne nyte godt av høye framerates og masse eyecandy.

Tja hvis man kjøper noe skikkelig bra så holder da det seg ganske lenge før du må bytte det ut.

Lenke til kommentar

Spiller bare PC, hender en sjelden gang ps2 blir dratt fram for GHIII men det er meget sjeldent. Liker spill som CoD, WoW, Mount and Blade, Command&conquerer serien, og disse spillene gjør seg absolutt best på PC.

Edit: Leif

Endret av Hans-O
Lenke til kommentar
ingenting slår pc rent grafikkmessig og når det gjelder skytespill. eneste dumme med pc er at tusenlappene flyr da man må holde systemet oppdatert med gjevne mellomrom for å kunne nyte godt av høye framerates og masse eyecandy.

Tja hvis man kjøper noe skikkelig bra så holder da det seg ganske lenge før du må bytte det ut.

kommer ann på hva du spiller og hw du kjøper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...