Asbjørn H Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jeg har prøvd meg på trance i det siste. Håper dere gir sangen en lytt Serafim - Head in the Clouds Endret 13. november 2008 av Asbjørn H Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Veldig bra melodier og harmonier syntes jeg, og liker den originale synthen du begynner med.. Hele greia er ganske drommeaktig og rimelig progressiv etter mine oyne.. Skiftninga rundt 2:40 er dritfin.. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Dette minner litt om David West syns jeg. Absolutt noe av det bedre jeg har hørt i slike forumseksjoner på lenge. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Bare en ting å si: Wow! En av de absolutt bedre egenproduserte låtene jeg har hørt Utrolig behagelig låt. Eneste jeg har å utsette er den dobbelttakt bassen før refrenget, men vet ikke helt om hva som hadde vært bedre Kjempe bra jobba! Keep up the good work. Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Fett at dere likte det! Takk for tilbakemeldinga theck1: hva mener du med dobbelttakt bassen? (Jeg har egentlig ikke noe refreng, så skjønner ikke hvor du mener heller ) coax: hva betyr drommeaktig? Kult at du synes den er progressiv btw! Jeg prøvde å sikte mot noe sånt Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Drommeaktig = Drømmeaktig Lenke til kommentar
OzZy303 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Utrolig bra! Likte denne sangen veldig godt. Progressiv og drømmeaktig er good! Minner meg litt om musikken på "in search of sunrise" platene. Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Utrolig bra! Likte denne sangen veldig godt. Progressiv og drømmeaktig er good! Minner meg litt om musikken på "in search of sunrise" platene. Tusen takk Det er akkurat den typen trance jeg liker og prøver å lage, så godt å høre at jeg er inne på noe! Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) skal se om jeg kan si noe her. husk at dette er min mening likte paden du har i begynnelsen veldig fin. Hihat'n likte jeg ikke egentlig. syns den var før "hard". prøv å se om du tar bort mer av de tunge frekvensene og se om den passer bedre inn da. fin trance kick men lurer litt på om den er bare litt for "rund" og lite trykk. synten som kommer inn er ganske original og denne likte jeg. overgangen syns jeg ikke ble så fin som den kunne ha blitt. litt brå når kicken kommer inn igjen. fine melodier du har her veldig fint parti du har når det har gått litt over 2 min. dette partiet likte jeg veldig originalt. ingenting å si her annet enn å nyte. men syns bare ikke at bassen gikk så veldig fint med kicken. alt i alt en veldig god låt. det eneste som hindrer deg i å lage en låt som mange kommer til å elsek helt ut er mixinga. og litt mer arbeid i visse partier. jobber du litt mer med låta kan denne bli overlegent bra. husk at dette er min mening. og ikke alle andre. ganske god låt. ser frem til å se hva som skjer videre eller høre andre låter du jobber med. stå på så kanskje vi har norges nye trance stjerne her på forumet Endret 12. oktober 2008 av DilliMusic Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Takk for tilbakemelding Dilli Setter veldig pris på så konkret og grundig tilbakemelding. Den hihaten du ikke liker, er det den som kommer inn ca 1:30? I såfall vet jeg ikke om jeg er helt enig i det med å ta vekk dype frekvenser. Jeg brukte nemlig en annen før som var mye lysere, og det var egentlig ikke noe bra, så jeg gikk bevisst etter en dypere en. Men jeg kan jo forsåvidt prøve å jobbe litt mer med den. Hvilken overgang er det du ikke likte, og har du noen konkrete tips? Og hvilken bass er det du snakker om? Den som er i begynnelsen eller den som kommer inn sammen med kicken etter det lange rolige partiet? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Dette er eksjepsonellt! Hørt på sangen 2 ganger nå blir aldri lei. Kunne du sendt meg MP3 filen så jeg kunne hatt den på min iPod? All Creds og Ære til deg. Kunne jeg også spurt hvilket programm du bruker? Du er Genial ! Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Dette er eksjepsonellt! Hørt på sangen 2 ganger nå blir aldri lei. Kunne du sendt meg MP3 filen så jeg kunne hatt den på min iPod? All Creds og Ære til deg. Kunne jeg også spurt hvilket programm du bruker? Du er Genial ! Hyggelig du likte den! Kan du ikke bare høyreklikke på linken og velge "lagre mål som" eller noe lignende? Hvis ikke kan jeg vel det Bruker FL studio. Sjekk ut den nye versjonen! Endret 13. november 2008 av Asbjørn H Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Den nye versjonen var mye bedre! Btw så må jeg ha QuickTIme Pro får og lagre mål. Kunne jeg fått den på PM? Jeg ser fremm til å høre denne sangen i diverse klubber! Har du prøvd med litt Reklame på en måte får sangen? Jeg bare ELSKER Den asbjørn Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Den nye versjonen var mye bedre! Btw så må jeg ha QuickTIme Pro får og lagre mål. Kunne jeg fått den på PM? Jeg ser fremm til å høre denne sangen i diverse klubber! Har du prøvd med litt Reklame på en måte får sangen? Jeg bare ELSKER Den asbjørn Nei, jeg er helt ny i dette gamet så vet egentlig ikke hvor og hvordan jeg skal promotere... Har lagt ut på urørt da, men aner ikke hvor bra det vil funke. Send meg epostadressen din på PM så skal vi se hva vi kan ordne Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Den nye versjonen var mye bedre! Btw så må jeg ha QuickTIme Pro får og lagre mål. Hva snakker du om? Høyreklikk teksten her, og trykk lagre lenke som. Det funker ikke hvis du venstreklikker for så å prøve å høyreklikke og lagre som. Jeg er enig med det første punktet ditt dog. Denne nye versjonen høres veldig bra ut Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Takk ! Har du tenkt til og lage flere lignende sanger Asbjørn? Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Takk ! Har du tenkt til og lage flere lignende sanger Asbjørn? Håper det ja. Har et par andre underveis, og så lenge jeg ikke går tom for melodier oppe i hodet er det håp Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Å gud hvor høyt jeg elsker deg Nummer 1 fan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå