Grinchen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Flaggermus og fyrstikker er det som får verden til å gå rundt, men ekornene styrer den da! 1 Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du har et poeng! HVorfor har jeg ikke tenkt på dette før? Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Det er fordi sannheten går i ring! 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvor store fyrstikker er det snakk om da? Du har de alminnelige, og så har du de skikkelig store Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) En good og lang Epic Story om flaggermus i datamaskiner: Jeg bruker flaggermus for og heale datamaskinen min etter virus og bakterie angrep. Ultralyden fra flaggermusen rister hardisken min så hardt at viruser og bakterier detter av platene i hardisken. Nå med dagens hardisker som er SolidState (ikke plater) og bare er Chip'er går det ikke ann i dag med dagens flaggermusteknologi og fjerne bakterier og viruser. Kan kanskje løses i frammtiden med nanoteknologi som gjør flaggermusen liten og kan bli sprøytet inn i Chip'ene med kanyler. I frammtiden blir vi vell også til og blande NanoFlaggermusene i silisiumet under prosessen av og lage Chip'er. Men da får vi dyrevernet på nakken... Får løse det med roboter som etterligner flaggermusens vingeslag og ultralyd... Back in the 80's da hardisker var store som uvær som får oppkalt navn etter seg, var det bare og leie inn svart arbeid fra nærmeste ungdomskole, da ungene selv tok blyrør og dunket platene fri for Virus og Bakterier. Nå i dag finnes det over en halv million forskjellige viruser og ca hundretusen forskjellige bakterier, så nanoteknologi blir bare viktigere. Som sakt var det svært få viruser og bakterier før i tiden. Ekorn'er er de som lager viruser og bakterier ved og sette fyrstikker i fyr i nærheten av en hardisk, dette lokker viruser og bakterier til hardisken. Av og til får man noe som kalles bugs (i programmer), dette er rett og slett viruser eller flaggermus som har ristet vekk noen Enere og Nullere bort eller endret på de ved et uhell eller ved vilje (viruser og bakterier). Endret 7. oktober 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Dere må ikke glemme ekornene da ekornene er kjipe 1 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja, de lokker jo til seg viruser til min maskin... Lenke til kommentar
jegerveldigdum Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Har jeg aldri tenkt på. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Now posting in epic thread. Og IBtL Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hva med lightere? Er de djevelens verk? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hva med lightere? Er de djevelens verk? Det varierer. Hvis det f.eks. brukes til å tenne fyr på krydderdusker, så kan det komme demoner som setter seg fast i gass-uttaket på lighterene, sånn at det oppstår uheldige trommevirvler. Og da er det ikke mye som kan gjøres, da er egentlig den eneste løsningen å kjøpe seg en skål med blekksprut-ringer, helst friterte med melis og kardemomme. For sånn er det nå en gang her i verden, at skal noe gjøres, så må deet gjøres uten høreklokker og ved bruk av slegge og bassgitar. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Da kan man jo stille seg spørsmålet: Hvem tente den brennende busk? Var det en lighter eller en fyrstikk? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Da kan man jo stille seg spørsmålet: Hvem tente den brennende busk? Var det en lighter eller en fyrstikk? Hverken eller. Og det er jo lett å forstå med den prisen som er på krokodillekjøtt nå til dags. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Aha. Så du mener det er svenskene som står bak, altså. Det var det jeg tenkte. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Aha. Så du mener det er svenskene som står bak, altså. Det var det jeg tenkte. Husk å ikke si det til noen. Er ikke lett å si hva som skjer dersom offentligheten får vite den nøyaktig oppmålte vannmengden i Bangladesh, men med store mengder bamsemums er det muligens håp om å berolige dem for et øyeblikk. Forresten så var det en hakke-bille ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Stenges av åpenbare grunner. Tulletråder hører ikke hjemme i dette delforumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg