Mixy Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei Sitter her med et x1900XT som lenger har vist tegn til å ta kvelden (grunnet litt for høye temperaturer), opplever artifacts, og at bilde av og til faller ut. Jeg har et hovedkort jeg er fornøyd med, som har PCIe (1.0), og lurer på hvordan jeg får mest mulig ytelse for minst mulig penger her? Hadde håpet på å finne meg noe til rundt 1500 +- 500 kroner. Takker for all hjelp. Mens jeg er igang her (selv om det da blir litt feil kategori), noen prosessor å anbefale også i samme prisklasse? LGA 775 socket. Hovedkortet er forresten et ASUS P5B-E PLUS. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Bytt ut E6300 din mot en Q6600 eller en Q9300 (regner med at du kommer til å klokke) Når det gjelder skjermkort kan du gå for enten HD3850 512mb eller HD4850 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har planer om å klokke ja Derfor det har blitt litt varmt i mitt gamle skjermkort, og derfor jeg valgte P5B-E PLUS og E6300 i sin tid Uansett, finner bare de skjermkortene med PCIe 2.0 grensesnitt, er disse bakoverkompatible? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Du kan bruke skjermkort som bruker PCIe 2.0 på hovedkort som kun har PCIe 1.1, så ja de er bakoverkompatible eneste dumme med det er at man ikke får ut den ekstra båndbredden, men hvilket skjermkort idag har vel bruk for den utenom 4870X2 evnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå