aklla Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har noen nye sanger jeg skulle overført fra iTunes til iPoden min, men iPoden/iTunes kobler seg ikke til skikkelig, så jeg får dermed ikke overført sangene. ingen feilmeldinger eller noe. noen som har forslag til hva som er galt? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 skrev at jeg ikke får noen feilmeldinger... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det var jo ingen feilmelding...kommer ikke ipoden opp i Itunes i det hele tatt? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Det var jo ingen feilmelding...kommer ikke ipoden opp i Itunes i det hele tatt? iTunes merker ingenting. skjer ingenting når jeg kobler den til utenom at det står "tilkoblet - mat ut før frakobling", nesten rett etterpå står det "OK å koble fra" på iPoden, det er alt som skjer. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har du Itunes oppe mens du kobler til? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 ja. har testet både med og uten itunes oppe. tidligere kom iTunes opp automagisk når jeg koblet til ipoden, det gjør den ikke nå. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 deaktivert apple mobile device service ? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 deaktivert apple mobile device service ? hva? hvordan gjør man det og hva er det? er forresten Apple Video det gjelder. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Du må sørge for at den ikke er deaktivert. GÅ start - kjør - skriv inn "Services.msc og klikk ok. - i listen som kommer opp se til at "Apple Mobile Device Service" er vist som "started". Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 "Apple Mobile Device" er startet. "iPod-tjeneste" er også startet. finner ingen feil i event log heller. har forresten så klart restartet pc`n, så alt automatisk skulle ha startet og vært ok. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Forsøk å resette iPod'n,det pleier å hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå