Gå til innhold

Macbook vs Acer 59390g - ny bærbar

vhaugen

Anbefalte innlegg

Hallo :)

Jeg har fyllt 15 og skal kjøpe meg ny PC,endelig.

Står mellom acer 5930g og LG 500KAPE3V og Macbook

Det jeg som jeg stiller mest krav til er skjermen,skal bilderedigere litt.

Spiller ikke spill.Litt musikk,kobler nok til høytalere,litt skole saker,og surfing.

Har vane med og gjøre masse på en gang,så må være kjapp.

I det siste er det Acer og Mac som ligger best ann,kan tenke meg det er flere som har noen meninger,kom med det!

Takktakk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel jeg gikk for MAcbook, det er litt dyrt ja, men hvis du er interesert i å begynne med mac, og har penger til det så tror jeg ikke du vil angre da for å si det slik. Du vil sikkert ikke angre på Acern heller, men det er jo to ganske forskjellige maskiner egentlig.

Mac er og bli veldig stabile, det går raskt, og det er sjeldent noen problemer, jeg har nettop begynt med mac, men bruker windows daglig. Mac er digg, men jeg tror du kan bli likeså fornøyd med en Windows pc(acer i dette tilfelle) til helt vanlig bruk. Mange liker jo å bruke mac når det kommer til bilde, video, lyd osv. Når det kommer til Macbook skal det sies at den bare kommer med blank skjærm, noe som er et lite tilbakeskritt når det kommer til bilde og farger osv. Macpro kommer dog med mat skjerm som gir mye bedre farge gengivelse.

Jeg vet ikke hvordan dette er med Acer.

Lenke til kommentar

Du vil nok være fornøyd uansett hva du velger av Acer eller Macbook.

Personlig ville jeg gått for Mac, men i likhet med alle andre bærbare( utenom noen få utvalgte), egner ikke skjermen seg til mye bilderedigering, så du bør ha en ekstern skjerm til dette.

På tirsdag vil Apple lansere nye bærbare så det er best å vente litt før du bestemmer deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...