w0o0t Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hei folkens! Jeg fjerna Vista og formaterte og la inn XP (Ekte XP Home 32bit.) på en helt ren NTFS partisjon. Installasjonen gikk helt greit, null problemer. Samme med oppstart etterpå Så skulle jeg begynne å legge inn drivere, lette i hele 3 dager før jeg fant en "universal" pakke til NVIDIA Geforce seriene. Så kommer lydkortet. Her har jeg også lett nettet rundt, sett i ørtibørti tusen forumer og driver sider og på hp sin side men det hjalp lite. Prøvd tusenvis av drivere her også, Realtek osv. Her er noe av problemet mitt: Som dere ser har jeg også prøvd flere Realtek drivere da det sies at disse skal somregel funke på de fleste hoved kort. Får også at "Kan ikke installere denne maskin varen". Hjelp settes veldig stor pris på! Endret 7. oktober 2008 av w0o0t Lenke til kommentar
w0o0t Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Im bumpin` it^^ Desperat :S Skal ha PreParty før UnitedParty i morgen og da blir det koselig med en laptop uten lyd Lett lenge :/ Lenke til kommentar
w0o0t Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Okei, nå har jeg funnet lydenhet på High Definition Audio-Buss (SP3 32bit) og da regner jeg med at jeg er et hakk videre. Så prøver jeg igjen Realtek men fortsatt null lyd. Endret 14. oktober 2008 av w0o0t Lenke til kommentar
w0o0t Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Jeg fiksa det! :D Deler denne linken om flere skulle ha samme problem http://www.fastfs.com/help_pages/hp%20downgrade.htm JUHU! EDIT: Sorry for mas og en liten samtale med meg selv Endret 15. oktober 2008 av w0o0t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå