sttrons Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Kjøpte meg et fotomagasin, der det var en grei teknikk som jeg måtte prøve. Bildet er oprinnelig med helt hvit bakgrunn, og senere lagt på en sort bakgrunn, ble fornøyd med resultatet, eneste er gjennskinnet fra blitzen. hva mener dere? Endret 8. oktober 2008 av sttrons Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Laget er nytt bilde hvor jeg har brukt wand tool for å få en nøyaktig selection av bildet, og ikke som det som lå her først, hvor det så ut som om en mus hadde vært og spist på det samt fjernet gjennskinnet og clonet vekk litt forskjellig. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja, jeg bare bråkikket på det i går kveld og de kantene så ikke bra ut. Nå er det mye bedre, selv om man fremdeles kan ane et par problemområder her og der. Det som er sikkert er at sort bakgrunn fungerer veldig bra. Nå husker jeg ikke helt det forrige bildet, men kanskje du fjernet bittelitt for mye av gjenskinnet. Derfor ser det litt dødt ut på høyre og venstre flik. Midtpartiet er bedre. Når var det du skulle kontakte den kanadiske regjeringen om honorar sa du? Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 bladet er temlig dødt ja, var de eneste som jeg fant, som ikke var grønt. syns også det passet seg bra på svart bakgrunn ja, det forje var det tendenser til blitz reflksjoner rundt på bladet. hadde merket kantene sånn at det så ut som om det var fult av hakk i stilk og blad. tror jeg skal prøve meg på en serie eller noe med dette konspetet, vist jeg kan kalle det det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå