Gå til innhold

Slutte å spille data, finne på noe nytt.

Tanner

Anbefalte innlegg

Har spilt samme spillet i 2 år nå, og føler det tar får mye tid. Tenker mye på hva jeg må gjøre og sånt neste gang jeg logger mens jeg er på skolen, eller etter jeg har lagt meg og det plager meg veldig.

Men jeg får liksom ikke til å slutte for jeg har ingen ting å holde på med hvis jeg ikke spiller. Noen forslag for hva jeg kan gjøre for å slutte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du burde kanskje spille et instument. men hvis du ikke vil begynne for fullt med noe stort uten å vite om du liker det kan du begynne med noe veldig lite uten noen store mål.

Bare for å spille litt her og der. Og ikke tenk på det som hovedtingen du skal starte med som et prosjekt. men kanskje begynner du å like det veldig mye og kan gå over til andre musikk ting hvis du blir interessert.

Har sett det veldig ofte at folk bare begynner med noe og fortsetter å spille det. En ukulere er en god ide. Men siden du skrev at du har spillt en del dataspill kan det hende at du er en person som liker elektronisk musikk, og det kan være litt vanskelig å omstille seg.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Kjøp deg et/en RC-fly/båt/bil.

Selv fortrekker eg fly, og det er også som oftest billigst.

Artig å fly, og artig å bygge.

Lenke til kommentar

men han må nødvendigvis ikke få seg en hobby for å fylle ut hverdagen. Mye bedre å bare disponere tid til andre ting som ikke er så viktig. og så etterhvert fylle ut den tiden hvis det er noe gøy som kommer opp.

Lenke til kommentar

Regner med det er WOW eller et annet MMORPG du spiller.

Det du bør gjøre er å kansellere kontoen(e) og så slette spillet og alle bokmerkene fra disken.

Hvis du kun gjør dette vil du fort få abstinenser så du må finne noe å fylle tiden med som gjør at du ikke tenker på spillet. Et tips er å finne en haug med spill som ikke varer evig og så spiller du disse istedenfor rollespillet. Du kan også laste ned forskjellige TV-serier og se på disse. Etterhvert vil du forhåpentligvis slutte å tenke på MMORPG'et og du kan begynne å trappe ned på spillingen.

Eksempler på spill:

Lucasarts og andre adventure spill

TrackMania er et bra gratisalternativ hvis du liker bilspill

Forskjellige first person shooters (Far cry, half life, doom etc.)

Lenke til kommentar

Er kanskje et litt tullete svar, men kjenner tilfeller det faktisk har funka :p

hvis du spiller et online-spill, og ikke vil mer, begynn å cheate som f***. på den måten får du en morsom avslutning på spilletida, for du vil sannsynligvis bli banna ganske fort ^^

//Blarcky

Lenke til kommentar

Jeg spiller et mmo kalt ultima online. og er 16 år. største problemet er at vennene mine foretrekker å sitte inne å spille insteden for å bli med ut eller noe.

Synes ikke selv at jeg er noe avhenig av dataen som foreldrene mine kaler meg. spiller kansje 2-3 timer på hverdager og kansje litt lengere på helger.

Driver med fotball, men nå er jo sesongen over, så det blir lite av det også (siden vennene som sagt ikke gidder fordi de skal spille data)

Endret av SeerShadow
Lenke til kommentar
Er kanskje et litt tullete svar, men kjenner tilfeller det faktisk har funka :p

hvis du spiller et online-spill, og ikke vil mer, begynn å cheate som f***. på den måten får du en morsom avslutning på spilletida, for du vil sannsynligvis bli banna ganske fort ^^

//Blarcky

Det har jeg jo vurder ;)

Har prøvd også, men finner ikke noen god speedhack. :{

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...