pakma Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har en stasjonær pc stående på studentrommet. Ettersom jeg bruker Laptoppen min mesteparten av tiden blir denne bare stående i et hjørne å støve. Det jeg lurer på da er om det er mulig å selge denne å eventuelt hvor mye jeg kan ta for den ettersom denne er gammel. PCén har følgende komponenter: RAM: 1756MB DDR SKJERMKORT: Geforce 4 (ett eller annet, tror det er TI4400) HOVEDKORT: Uvist Prosessor: Intel P4 2,4GHz Hardisk: Rundt 100GB Diskdrive: Plextor-cd-brenner, og en DVD-spiller Nettverk: Et trådløst D-link og et 1Gb trådbasert Lydkort: SB live 5.1 Kabinett: Chieftech MAXtower Kan event selge med skjerm (Samsung 22" widescreen) Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det er så vidt jeg kan se kun skjermen som kan ha noe av verdi her. Har du lenke til kabinettet, for finner ikke noe på nett når jeg søker etter Chieftech MAXtower. Mulig det kan ha litt verdi, en plass mellom 100 og 200 kr for kabinettet. PC'en i sin helhet eksklusivt skjerm tror jeg du kan få solgt til 5 halve lapper eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kanskje rundt 2000,. for pc med skjerm. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nå er jeg meget spent på hva fem halve lapper er i kroner da. Du kan laste ned Auslogics System Information for å få rede på hva det egentlig er du har i datamaskinen. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Skjerm 1500,- pc 500,- høres fornuftig ut Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 hvor i norge holder du til pakma? Er interressert hvis du bor i nærheten Lenke til kommentar
pakma Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 hvor i norge holder du til pakma?Er interressert hvis du bor i nærheten Holder til i Trondheim... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå