Kidnet Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei Jeg tenker på å kjøpe en NDS lite, det jeg lurer på er om jeg burde vente til DSi kommer ut. Hvor mye mer kommer den til å koste? Er det veldig stor forskjell? Sånn minnekort til Ds er det lov? Skal bruke det til å se film. Er browseren veldig treig? Tenker på å kjøpe den samtidig. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Vent heller på DSi. Større internt minne, innebygd nettleser, SD-kort støtte og DSi Ware (kamera også, men ikke noe spesielt). Med den integrerte nettleseren slipper du å ha med deg utvidelsesminnet som settes i GBA-porten hele tiden. Minnekort er såklart lov med DS, komme helt an på bruken egentlig. Selve nettleseren er noe treg ja. Som ca. som på en mobiltelefon. Ikke støtter den flash heller. Personlig ville jeg ikke brukt DS til å se film, da ville jeg heller ha gått for en PSP. edit: Prisen vil sikkert ligge på rundt 1500,- kanskje. Slik som DS lå på ved lansering. Endret 7. oktober 2008 av TCi Lenke til kommentar
unwill Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Med mindre du trenger GBA porten til noe, eller absolutt ikke greier å vente hadde jeg valgt DSi. Kanskje brukte DS faller i pris da. 1500 kroner tror jeg er et kvalifisert gjetting TCi glemte å nevnte større skjerm, noe som også er fint å ha dersom du skal se film. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg lurer også på å skaffe meg ds. kjekt å ha på flytur til asia osv.. hehe.. men ser at dsi ikke kommer før til våren. Japansk dsi, mulig å få på engelsk? Men da må jeg vel kjøpe alle spillene fra Japan. tror jeg venter gitt. hehe Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 DS har så vidt jeg vet ikke sone, så det er bare å slå til i Japan hvis man tar seg en tur dit. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er litt avhenging av kva slags behov du har, sidan den vanlige DS kommer til å bli billigare når DSi blir lansert. Så visst du kun skal spele mario når du er ute å farter så er DS lite den minste. Men strengt tatt så er det kanskje litt kjedelig å kjøpe gårsdagens versjon når det er en nyere model å få tak i. Angående bruk i fly så er det noke du må sjekke opp med kvart enklet flyselskap då DSen har trådlaus tilkobling uten flymodus. Lenke til kommentar
toffusdokkus Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er litt avhenging av kva slags behov du har, sidan den vanlige DS kommer til å bli billigare når DSi blir lansert.Så visst du kun skal spele mario når du er ute å farter så er DS lite den minste. Men strengt tatt så er det kanskje litt kjedelig å kjøpe gårsdagens versjon når det er en nyere model å få tak i. Angående bruk i fly så er det noke du må sjekke opp med kvart enklet flyselskap då DSen har trådlaus tilkobling uten flymodus. Kan man ikke skru av denne tilkoblingen,da? Rart hvis det ikke skulle gå Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det trådløse nettverkskortet i DS er ikke aktivt uten at et program/spill aktiverer det. Så det er trygt å bruke på fly. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det er noen spill som konstant søker om det er noen andre som spiller, men det er et fåtall av dem. Og jeg har aldri hatt problem med å bruke DS på fly. Så det er ikke noe å tenke på. Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvor lang tid er det til neste generasjons håndholdte kommer da? Med tanke på at ds har vært ute siden 2004. Nå har jeg bestemt meg, venter til mars-april så kjøper jeg DSi, ca da den kommer? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 dsi får vel sone. Mener gamer skriver det i en artikkel.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det gjaldt vel bare DSi Ware om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Håper ikke hele DSi får sone. Da kan jeg bare droppe å oppgradere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå