KlikkaDan Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei! Har kjøpt meg Patos 410 MK2, for bare noen dager siden. Men jeg har ikke somlet meg til å få kjøpt en reciver. Har litt planer om å ha en prosjektor, så vil gjerne ha en med HDMI utganger. Har også tenkt å utvide til 5.1 senere. Men blir med de 2 foran først. Men noen som har noen bra forslag til en ikke så altfor stor sum. Alle forslag er velkommene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Yamaha RX-V663 har støtte for alt av nye HD-formater og den er glimrende etter mine erfaringer så langt. Prisen er heller ikke avskrekkende. Lenke til kommentar
KlikkaDan Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Takk for svaret.. Kikka på den litt.. Har du noe forslag til en som kanskje koster litt mindre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Yamaha RX-V461 har ikke støtte for det aller nyeste, men er ikke dårlig fordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå