MrL Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei, jeg har nå startet og trene på et sted som har noe utstyr. Det er gratis, og jeg får derfor ikke noen treningsopplegg. Jeg har trent 1 gang i uka i et par uker nå, og kommer til å forsette med det, og håper å få inn 2 ganger i uka. I de siste ukene har jeg bare trent helt forskjellig, ikke fulgt noe opplegg, og pøsa på med vekter som jeg føler for. Kan dette ødelegge muskelaturen? Men jeg trenger derfor et opplegg som i utgangspunktet dekker 1 gang i uka, kanskje 2. Jeg vil trene mest overkropp. Det stedet har ikke all slags apparater, men det har jo noe som benkpress, manualer, noe for triceps og pullups, og noen til marskiner som dekker noe rygg, bein og mage som jeg ikke vet hva heter. Er det noen enkle måter jeg kan sette opp dette uten å lese en hel blokk av stoff hvordan man skal sette opp opplegg? Jeg vil jo gjerne ha fremgang, men jeg vet at man ikke får allverdens ut av å trene 1 gang i uka(kanskje 2), men musklene bør ikke krympe for å si det sånn. Forslag? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Knebøy Benkpress/Militærpess Markløft/Chins Varier dag 1/2 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Trenger kanskje litt mer å gå på en det der. Men det er fine øvelser. Men hvor mye bør jeg ta av hver og sånt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+90817234 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Her er det mange som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Link Her har du et fint program å begynne med. Du har da ei øvelse for bena\korsryggen (knebøy) pr økt og resten for overkroppen. Husk å være nøye med teknikken og følg den oppsatte progresjonen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå