Skog Skrike Blod Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Vil bestille noe bandmerchendise fra Razamataz.com og lurer på hvilke potensielle ekstrautgifter jeg kan få. "Tax Charges For orders made from the UK or the European Union, 17.5% VAT is added. All other orders are VAT free and you should click the exempt button to reduce VAT to zero". Vil dette si at jeg slipper å betale moms? Min far nevnte noe med toll. Hvor mye kan det være at jeg må betale for toll? mvh Morten. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei! Les alt om toll og tull her. Lykke til! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Det betyr at du slipper å betale lokal moms (det skal du slippe uansett), men du må fortsatt betale moms i Norge. Det er 10,7% toll på klær. Kilde Så når varen ankommer Norge må du betale (dersom vareverdien er over 200 kr) 10,7% toll av vareverdi+porto, samt 24% moms av vareverdi+porto+toll. Tråden var forøvrig feilpostet og er blitt flyttet. Endret 8. oktober 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå