@ndreas Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg kjøpte et nytt hovedkort og en brenner, men bufferen er så ustabil at det kan ta fra 2 min til 10 min å brenne en cd. Hva skal jeg gjøre?? Hovedkort: Elitegroup K7S5A ATX DDR+SDRAM UDMA100 socket A fra Multicom.no Brenner: Asus CD-brenner IDE 52x/24x/52x CRW-5224A, Intern Retail (FlextraLink) http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...=3&GrpID=6&s=pl Jeg bruker windows xp pro, og Nero 5.5.9.9. Prøvde å legge inn VIA-4-IN-1, men det virket ikke så bra... :-? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 hm.. hvorfor gikk ikke via 4in1 noe bra? legg inn via miniport driver for å enable dma.. Lenke til kommentar
@ndreas Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 ble bedre med Via, men fortsatt litt ustabil. Hvor fiinner jeg miniportdriveren? Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Elitegroup K7S5A ATX DDR+SDRAM UDMA100 socket A fra Multicom.noPrøvde å legge inn VIA-4-IN-1, men det virket ikke så bra... :-? K7S5A bruker SIS, ikke VIA. Jeg har forøvrig hatt to av dem, og begge har hatt minneproblemer. Jeg vil anbefale at du finner riktige drivere hos ECS, og kjører memtest86. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Vet jo ikke hvor n00b du er, men i starten hadde jeg problemer med å brenne stabilt fordi jeg ikke hadde satt på NO MULTISESSION i Nero før jeg begynte å brenne. Som sagt, så vet du vel dette hvis du ikke er helt ny i faget, men det var et problem for meg lenge, tok dritlang tid å brenne cder+buffer hoppet som duracell-kaninen på speed. Du kan jo sjekke ihvertfall. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Tja.. Sett på DMA på både harddisk og brenner.. Sørg for at HD står som master på en ide kabel, og brenneren som master på en annen. Burde bli der raskeste oppsettet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå