Josso Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei! Jeg kjøpte meg wireless network adapter til xbox360 her om dagen. Og har stadig problemer med det. Jeg kobla den opp og fikk signal fra min trådløse router, alt var bare velstand. Så kommer problemet; jeg er hele tiden connecta til routeren, men jeg blir hele tiden disconnecta fra xbox live, dette kan skje hvert 10 sekkund eller hvert 5 minutt. Jeg har søkt en del rundt og sett at folk skriver det er lurt og skifte kanal. Jeg har en speedtouch router fra telenor og surra litt rundt i den, der ser jeg at xboxen er kobla inn med channel 1. Dette får jeg ikke til og skifte. Er det dette som er problemet? Er litt kjipt og begynne og legge netverkskabel om det egentlig bare er en bagatell og fikse wireless. Håper at noen kan hjelpe meg.. er rimelig desperat! Takk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Gjør om hele det trådløse nettverket til å bruke kanal 2 istedenfor 1 f.eks. Lenke til kommentar
Nariko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Gi ruteren din tilgang til portene: UDP 88 og 3074 samt TCP 3074. Dette er porter for Xbox Live. Så lenge du har signal og connection mot ruteren så bør dette hjelpe. Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Bytte fra kanal 1 til 2 har trolig lite å si siden disse to har ganske store overlappende frekvensområder. Et bytte til kanal 11 vil derimot kunne ha en bedre effekt. Kanalbytte skal gjøres i den trådløse routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå