Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 JAA!! jeg klarte å sykle Oslo-Bergen på 4 dager, utrent! Jeg har ladet opp i 3 år med ostepop og Cola, så kjedet vi oss grusomt en langhelg og fant ut at det hadde vært moro å sykle over fjellet :-) fy flate it feels good! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Gratulerer med en lang og gjennomført sykkeltur. Hvor langt var det? Lenke til kommentar
hardwareproblem Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nice Har hatt lyst til dette lenge, men har aldri hatt tid Men gratulerer så meget! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 i overkant av 50 mil + et par mil vi sykla feil i forsøket på å komme ut av oslo sentrum Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 hvor lang var den langhelga? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 hvor lang var den langhelga? 4 dager ser det ut til . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nice Har hatt lyst til dette lenge, men har aldri hatt tid Men gratulerer så meget! Har vel egentlig "aldri" hatt tid jeg heller. Men det er bare å bestemme seg en dag. Ta fri fredagen og mandag etter en helg, så er det i boks Bare viktig å sykle sammen med noen.. gjøre det alene blir fort riimelig kjedelig.. så hvis du har noen sprø kompiser, så er det en uforglemmelig tur Lenke til kommentar
chberge Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 @Trådstarter: Gratulerer, bra gjort! (Y) Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Bra jobba, gratulerer! Lenke til kommentar
GlutiuZ Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Gratulerer, regner med det ble en god del svette og tårer. For å si det sånn, så hadde jeg trengt en sykkeltur jeg og. Men med min superkondis hadde jeg nok hostet blod etter første mila.. Faens øl. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Syklet dere hjem og da? Uten at jeg kan si noe sikkert så tviler jeg sterkt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Syklet dere hjem og da? Uten at jeg kan si noe sikkert så tviler jeg sterkt. Du traff nok bra der ja :-) En vei får søren meg hold..hehe. Tog toget til Oslo og syklet hjem, så ja vi syklet vel egentlig hjem ja :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå