Gå til innhold

3650-skermen begynnte å flimre voldsomt.HJELP!

Anbefalte innlegg

hakket,flimret og blunket... hjelp! noen som har opplevd dette? viss jeg går til en forhandler og sender den på service, blir evt. alt jeg har på den forandret, eller er de samme innstillingene der, bilder etc.? film og bilder er på minnekortet, er det der om jeg putter det inn i en evt. ny telefon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hakket,flimret og blunket... hjelp! noen som har opplevd dette?  viss jeg går til en forhandler og sender den på service, blir evt. alt jeg har på den forandret, eller er de samme innstillingene der, bilder etc.?  film og bilder er på minnekortet, er det der om jeg putter det inn i en evt. ny telefon?

Hvordan skjedde det?

Jeg skjønner ikke helt hvordan du klarte å slette kontakt menyen å alt det der, og nå dette?

Send den til forhandler å kopier alt på minnekortet. :yes:

Lenke til kommentar

har klart å rette opp i de kontakt feila. det som nå skjedde var at jeg dreiv å satte opp epost. så etter det begynnte skjermen og oppføre seg på en måte som at det liksom var dårlig kontakt med en ledning inni eller noe! nå har jeg sletta postkasse greia, og skjermen virker normal. alt på minnekortet, det er der om jeg putter det i en evt. ny telefon?

Lenke til kommentar
har klart å rette opp i de kontakt feila.  det som nå skjedde var at jeg dreiv å satte opp epost. så etter det begynnte skjermen og oppføre seg på en måte som at det liksom var dårlig kontakt med en ledning inni eller noe! nå har jeg sletta postkasse greia, og skjermen virker normal.  alt på minnekortet, det er der om jeg putter det i en evt. ny telefon?

Ja alt på minnekortet skal være der hvis du putter den inn i en annen 3650.. :yes:

Lenke til kommentar

ja nå har det gegynt å flimre på halve nederste delen igjen. hakking liksom. jeg er seriøst deprimert. har noen et godt råd? jeg har kjøpt den på oppkrav langt unna mitt hjemsted. fant et nokia-support-senter i drammen,og kan levere den der. hva mener dere? dette var sååå leit :cry:

Lenke til kommentar
ja nå har det gegynt å flimre på halve nederste delen igjen. hakking liksom. jeg er seriøst deprimert. har noen et godt råd? jeg har kjøpt den på oppkrav langt unna mitt hjemsted. fant et nokia-support-senter i drammen,og kan levere den der. hva mener dere? dette var sååå leit :cry:

Send den inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...