Cpt Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 God dag, jeg har lyst å lure en kompis som ikke drikker til å drikke. Er ikke så mye og si, men han drikker aldri på fest og jeg med andre har lyst å prøve og lure i han alkohol, han sitter bestandig med ei pepsiflaske og super på den en hel kveld når det er vors og lignende. Så hvordan få i han alkohol uten at han merker det? En annen ting er også at jeg kjenner en som blir så overdrevent full av ingenting, så vi har lyst å lure han til å drikke noe som det ikke er alkohol i, men hvordan gjøre dette, vi har tenkt på å bytte ut det han vanligvis drikker, med noe som smaker det samme. Han drikker vanligvis smirnoff rusbrus og vanlig øl. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hva tjener du på å lure i andre noe de ikke vil ha? Jeg selv holdt avstand til jeg ble 18 og begynte vel å smake min 2. dag som myndig. Ser fortsatt ikke noe poeng i selve alkoholen men det er en annen sak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kompisen din bør virkelig skaffe seg noen andre venner. Det er hva jeg har å si om den saken Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) hvis personen ikke har lyst til å drikke alkohol, syntes jeg det er respektløst å prøve å lure i han alkohol. Hadde noen lurt i meg alkohol, hadde jeg blitt fly forbanna. EDIT: til ZeVs: Enig. Endret 7. oktober 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ikke en god ide å lure noen til å drikke dersom de ikke ønsker det. Øl kan erstattes med alkoholfritt øl. Smirnoff er litt værre, her må du prøve å blande noe brus. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Nå trenger jeg ikke en moralpreken, vil bare ha svar på det jeg spør om. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Fyll en sprøyte med 96% og sett den mens han sover eller er uoppmerksom. Lykke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nå trenger jeg ikke en moralpreken, vil bare ha svar på det jeg spør om. Jo det er akkurat det du trenger, for det virker som noe du totalt mangler og til det siste forslaget ditt. det er noe jeg har hatt lyst å prøve selv..jeg har planer om å få en kompis full på clausthaler :-) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det hadde ikke vært gøy for deg om noen lurte i deg . Så ikke pakk på noen alkohol når de er avholds/ikke vil drikke. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Nå trenger jeg ikke en moralpreken, vil bare ha svar på det jeg spør om. til det siste forslaget ditt. det er noe jeg har hatt lyst å prøve selv..jeg har planer om å få en kompis full på clausthaler :-) Jau, hadde vært ganske artig å få han susende full på noe som ikke er alkohol i, flaut og se hvor full han blir hver gang uten å ha drukket så veldig mye, vil finne ut om han virkelig blir skikkelig full på ingenting. Kan for så vidt adde til at han drikker tuborg og fatøl, noe som vet om et totalt alkoholfritt øl som smaker likt? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Det hadde ikke vært gøy for deg om noen lurte i deg . Så ikke pakk på noen alkohol når de er avholds/ikke vil drikke. det kunne vært ganske morsomt så lenge jeg ikke kasta opp framfor en stor folkemengde. Nå skal vi ikke ut på byen å få han drita, men kanskje bare fyre han litt opp på et vors eller noe litt rolig, men det betrygger vell ikke dere som er i mot stuntet mitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvis han faktisk er vennen din, respekterer du valget hans om å ikke drikke. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Til trådstarter: Jeg har møtt mange respektløse personer opp igjennom tidene, og dette er noe av det verste! Som avholdsperson selv, vet jeg at jeg hadde blitt j***** forbanna hvis noen lurte meg til å drikke alkohol, og definnitivt fjernet personen fra vennelisten min. Hvis du gjør dette, håper jeg vedkommende slutter å være venn med deg for godt, og gjerne anmelder deg for å ha "forgiftet" drikken hans (selv om jeg tviler på at det hadde gått). Hvis du er en kamerat, gjør du bare ikke sånt, uansett hvor gøy det måtte være for deg. Syke menneske... Endret 7. oktober 2008 av kajac Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Sier meg enig med kajac her.. Hadde jeg vært avholds, så hadde jeg ihvertfall forventa at kameratene mine respekterte mitt valg. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ikke lur i deg kompisen din alkohol. Men derimot han du tror spiller. Prøv å gi han "sprit" bare at det er vann med litt sitron i. Så sier du at det er sprit blandet med vann og litt sitron, da ser du straks om han spiller full eller ikke. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Usmakelig. Folk som ikke drikker gjør det for en grunn, synd å ikke bli respektert for det. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Cola og Rom:) Funket for faren til fettern min, faren satt det på bordet og fettern min som var ca 10 drakk hel i en slurk:) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Eg er veldig einig i alt dette med kompisen som er avholds, men til han du trur speler: Lur i han lettøl? Eg har høyrt mange historiar om folk som "blir lurt av sin eigen kropp" til å verte fulle. Mao. det er delvis din eigen kropp som lurer deg til å verte full, så ikkje legg ALL skyld på fjortissen. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Oppskrifter om hvordan man kan lure i andre rusmiddler kan bli svært katastrofale. Uansett så er det ikke ønskelig med slike tråder, og denne stenges derfor. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg