stiff-leet Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei. Er ute etter komedier som er garrantert latter Bare kom med forsalg, alt blir lest og notert... Det jeg vil dere skriver er: *tittel på film* *handlingen i filmen*(bare si litt om hva den handler om) Jeg vil ikke ha det slikt: pers. 1: Du må se ........ den er så driiiiiiiit bra, holdt på å dø av latter første gang jeg så den, handler om ditt og datt... pers. 2: Nei, den handler jo ikke om det, men om det... (altså, jeg vil ikke dere begynner å diskutere en film) hvis dere skjønner hva jeg mener... Mvh Stiff Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Grandmas Boy Dette er et must for enhver gamer. Handler om en 30 (noenting) spilltester som stadig blir utfordret av Ferskinger. Wannabees, pupper, nerds og Happy Smoke er noen av stikkordene. Anbefales på det varmeste. Kom ut i 2006 (se link) for mere lesing. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Er ute etter komedier som er garrantert latter Hva med Dumb & Dumber fra 1994, med blandt annet Jim Carrey og Jeff Daniels? Den er garantert latter Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Sjekk ut masse tråder som er her, søk etter det. Er haugevis. Anbefaler Monthy Python And The Holy Grail og Life of Brian, forresten. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Sjekk ut masse tråder som er her, søk etter det. Er haugevis. Anbefaler Monthy Python And The Holy Grail og Life of Brian, forresten. Jeg vet det finnes utallige mange andre tråder om dette. Har søkt og lest masse, men syns jeg får mer kontroll når jeg selv lager en. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg så "I Now Pronounce You Chuck And Larry" for noen dager siden, hadde lite tro på filmen fra før, men det viste seg at den var skikkelig morsom! Handler om to brannmenn som blir "tvunget" til å gifte seg, og late som de er homser. Mye forviklinger ut av det Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Big Mommas House-, Rush Hour- eller Jim Carrey-filmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå