Greysteel Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hei! Jeg pleier å bruke winamp, helt uten problemer. Men nå har det begynt å henge seg opp helt uten videre. Jeg setter på en låt, låta begynner og alt ser bra ut, men så henger det seg bare opp. Jeg får ikke åpna/lukka winamp, jeg får ikke stoppa den låta som spilles, jeg får kort sagt ikke gjort noe som helst. Etter en stund begynner også den låta som spilles å gå i loop. Noen som veit hva dette skyldes, og/eller har en løsning til meg? Eller bør jeg bare avinstallere, og installere på nytt? Takk for eventuell hjelp Endret 7. oktober 2008 av Era Vulgaris Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 hvis det er en bestemt låt som spilles hver gang winamp er igang så fjern den. prøv oppdater til nyeste winamp. har du en gammel maskin med for mange låter i winamp så kan det også klikke, Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 synes forrige update av winamp gjorde så pcen hang seg dritofte, fikk til og med bluescreen mens jeg jobba har ikke merka noe til det i det siste Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jeg opplever også at WinAmp kræsjer når jeg starter den. Av og til hender det at videoavspilling skjuler selve videoen, og låser skriverbordet slik at jeg er nødt til å dobbelklikke rundt om kring på skrivebordet før jeg klarer å gå ut av fullskjermsvising av video. Jeg fikk disse problemene etter den siste 5.541-oppdateringen på 64-bits Vista, så en litt eldre versjon kan jo kanskje løse problemet. Endret 7. oktober 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Beklager for seint svar, men jeg glemte rett og slett av hele tråden. En eldre versjon ble løsningen, og nå går alt helt knirkefritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå