Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Finner ikke ut hvilke lydkortdrivere jeg skal ha...

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lett og lett i ukesvis siden forrige reinstallasjon av Windows, men finner rett og slett ikke ut hvilke lydkortdrivere jeg skal ha, og hvor de eventuelt er å finne.

Det er en Packard Bell iMedia 3330 fra rundt 2004 det dreier seg om, og sånn sett burde det jo være enkelt nok. Gå inn på http://support.packardbell.com/no/item/ind...9091&g=2000 og laste ned lyddriveren, sant? Nei. Gjør jeg dette, legger installasjonen noen filer i C:\pnp, og ber meg starte maskinen på nytt. Jeg er like langt som før jeg prøvde.

Lydkortet er integrert i hovedkortet, og dette er hva everest forteller meg:

post-101612-1223407919_thumb.jpg

Jeg har prøvd å søke etter både det ene og det andre, men finner rett og slett ikke ut hva jeg gjør galt, og ser meg nå nødt til å be dere her på forumet om hjelp. Ville vært veldig takknemlig om noen ville gi meg den. Trenger lyd på PC-en!

Edit: For ordens skyld, legger jeg med denne skjermdumpen også.

post-101612-1223408407_thumb.jpg

Endret av AndersN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker så meget for tilbakemeldingene. Prøvde det du foreslo, Maxopp, uten at det hjalp, dessverre. Eller jo, å installere chipset-drivere hjalp på de andre gule feltene i enhetsbehandling, men ikke for lyden. Når jeg nå prøver å installere SoundMax-lyddriverene får jeg følgende feilmelding:

post-101612-1223563385_thumb.jpg

For ordens skyld, tar jeg også med denne igjen.

post-101612-1223563438_thumb.jpg

Uansett, takk for hjelpen så langt. Er fremdeles ved friskt mot, og håper noen har flere gode forslag. :)

Lenke til kommentar

Ingen forandring etter endt installasjon dessverre. Noen som har flere forslag, eller må jeg bare gi opp hele greia?

Edit: Redigerer heller denne posten enn å trippelposte. Jeg fant løsningen på problemet mitt, og fant samtidig ut at jeg har bæsjet skikkelig på leggen.

PC-en min var slett ikke en iMedia 3330, men en iMedia 3310, og da det var avklart, var det ikke noe problem å laste ned riktig driver fra Packard Bells nettsider.

Takker for tålmodigheten dere har vist meg. :)

Endret av AndersN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...