Bllink Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Heisann! Har en Audi A4 B5 96mod Lim. Jeg kan en del bilstereo osv, men spørsmålet mitt er bare om noen her vet om det er 4", 5.25" eller 6.5" som står framme i døra? Bilen står parkert pga skifte av reg reim snart, og har ikkje hatt mulighet til å sjekke selv. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kammerat av meg har en A4, og jeg meeener det er 4", men skal ikke banne på det. Ikke kjøp deg anlegg utifra mine antagelser iallefall. Lenke til kommentar
slobbix Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei 17cm eller 6,25" sies det... du kan for sikkerhets ringe et VW/Audi verksted og få dette sjekket (er mekaniker selv men har desverre ikke tid til dette akkurat nå ) Mvh... Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Hmm.. Var nede på en lokal bilstereo forretning idag(Ice Audio), han mente det var 5.25" som sto i nede i døra framme :O Lenke til kommentar
slobbix Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hmm.. Var nede på en lokal bilstereo forretning idag(Ice Audio), han mente det var 5.25" som sto i nede i døra framme :O Hmm.... forskjellig størrelse da i overgangen av årsmodellen! Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 B5 har 5,25" om du bruker en overgang: B6 og nyere har 6,5". Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 B5 har 5,25" om du bruker en overgang: B6 og nyere har 6,5". Jepp, stemmer, har overganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå