Jethrotulling Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Fordi det er SecuROM på The Sims Pet Stories, The Sims Castaway Stories, The Sims 2 Deluxe, The Sims 2: H&M Fashion Stuff, The Sims 2: Bon Voyage, The Sims 2: Teen Style Stuff, The Sims 2 Double Deluxe, The Sims 2: FreeTime, The Sims 2: Kitchen & Bath Interior Design Stuff, The Sims 2: IKEA Home Stuff og The Sims 2: Apartment Life Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Beklager. Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Må si at det er det mest rompa førstepost jeg ever har sett, det du skriver er at the sims 2 kræsher... Jaha ?? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Beklager Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Må si at det er det mest rompa førstepost jeg ever har sett, det du skriver er at the sims 2 kræsher... Jaha ?? skjerm problem. Det var ikke the sims 2 som kræsja, men pcen. Så hyggelige folk var i dag da Noe jeg har gjort eller? Da vet jeg at det var siste gang jeg la ut en post her på pc-spill. Første posten ble endra, så det skifta tema litt. Fikk vite det jeg trengte så vi sier at det er løst. Det ble litt missforståleser her også Klar det blir missforståelser når du skriver som en 3 åring og eneste du skriver i første post er at den stakkars pc'n din kræsher når du kjører Sims 2... Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Beklager Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Må si at det er det mest rompa førstepost jeg ever har sett, det du skriver er at the sims 2 kræsher... Jaha ?? skjerm problem. Det var ikke the sims 2 som kræsja, men pcen. Så hyggelige folk var i dag da Noe jeg har gjort eller? Da vet jeg at det var siste gang jeg la ut en post her på pc-spill. Første posten ble endra, så det skifta tema litt. Fikk vite det jeg trengte så vi sier at det er løst. Det ble litt missforståleser her også Edit: unnskyld oppførselen min,har hatt en dårlig dag. Kjønte ikke hva du mente først "pizzaen" ja, har en DELL INSPIRON 9400, windows xp media center på den. Når jeg fikk den så hadde jeg problemer med skjermen, den var ikke min først heller så den er altså kjøpt brukt. Du reagerte vel på at pcen min kræsja pga sims 2. Klar det blir missforståelser når du skriver som en 3 åring og eneste du skriver i første post er at den stakkars pc'n din kræsher når du kjører Sims 2... Det stod noe annet der først. Skrev at pc hadde kræsja før, så lurte på om noen andre hadde opplevd noe pga sims2. Uansett så endra jeg første post da det ble så mye missforståelser, men jeg har fått svar på spørsmålet mitt. Synes ikke at jeg skriver som en 3 åring, men pizza mannen vet vel? så klart det ble missforståelser. Det var bare et spørsmål. Også kom det mange svar. Siden jeg skriver som en 3åring så er jeg vel det da. Fint. Også avslutter vi med litt emosutring fra smash her folkens... Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Må si at det er det mest rompa førstepost jeg ever har sett, det du skriver er at the sims 2 kræsher... Jaha ?? skjerm problem. Det var ikke the sims 2 som kræsja, men pcen. Så hyggelige folk var i dag da Noe jeg har gjort eller? Da vet jeg at det var siste gang jeg la ut en post her på pc-spill. Første posten ble endra, så det skifta tema litt. Fikk vite det jeg trengte så vi sier at det er løst. Det ble litt missforståleser her også Edit: unnskyld oppførselen min,har hatt en dårlig dag. Kjønte ikke hva du mente først "pizzaen" ja, har en DELL INSPIRON 9400, windows xp media center på den. Når jeg fikk den så hadde jeg problemer med skjermen, den var ikke min først heller så den er altså kjøpt brukt. Du reagerte vel på at pcen min kræsja pga sims 2. Klar det blir missforståelser når du skriver som en 3 åring og eneste du skriver i første post er at den stakkars pc'n din kræsher når du kjører Sims 2... Det stod noe annet der først. Skrev at pc hadde kræsja før, så lurte på om noen andre hadde opplevd noe pga sims2. Uansett så endra jeg første post da det ble så mye missforståelser, men jeg har fått svar på spørsmålet mitt. Synes ikke at jeg skriver som en 3 åring, men pizza mannen vet vel? så klart det ble missforståelser. Det var bare et spørsmål. Også kom det mange svar. Siden jeg skriver som en 3åring så er jeg vel det da. Fint. Også avslutter vi med litt emosutring fra smash her folkens... Du rakk ikke å lese posten over din post. Det som er rart er at føler at jeg oppfører jeg bedre enn deg. Kanskje ikke så rart når du ikke fikk lest posten over, men gjør det da. Sårry, skulle ikke vært lov og fått skrive i forumet når dama nettopp har slått opp... Beklager, men hadde rett på et par punkter da Endret 7. oktober 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Beklager. Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Utfra de trådene du har opprettet alt i alt så ser det jo ut som at du er meget interessert i PC-sikkerhet. Og du skriver at du bruker Ccleaner blant annet og spør mye om antivirus osv. Da har jeg rett og slett et tips, lær deg å drite deg ut. Ingenting er farlig i dataverdenen. Lær deg å reformatere harddisken, installere Windows på nytt, lag deg et system restore-punkt, koble til internett UTEN antivirus og brannmur og bare fuck opp hele driten! Ingenting som er mer lærerikt enn det! Går utfra at det var sånn de fleste av oss startet vår karriere innen IT. Reinstallerte OS flere ganger i uken, bare for morro. Hadde jo selvfølgelig alt viktig lagret et annet sted osv. Point is, man MÅ drite seg ut for å lære noe. Spesielt innen IT-verdenen. Lær deg også god rettskriving. Dette er særdeles viktig om du ønsker å få deg en nogenlunde god jobb i fremtiden. Dessuten foretrekker de fleste profilerte brukere her inne på forumet god skikk når man skriver. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) beklager igjen. Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Rettskrivingen din er ikke bra nok. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Beklager. Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Beklager. Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Allerede bedre etter det siste svaret ditt her! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Rettskrivingen din er ikke bra nok. Forresten så skjønner jeg hva du mener. Glemte å lese over det jeg hadde skrevet så fikk ikke sett hva som var feil før nå. Følg med fremover og gi tilbake meldinger.smiletegn Så kan du se at jeg ikke er så dårlig i grammatikk. smiletegn Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jævlig saklig dette var, da :!: Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Rettskrivingen din er ikke bra nok. Se hva du har skrevet selv da. Ferie, studier el jobb?Hvis kun ferie, go reise!Ellers er det visum som gjelder. Obs, om du har rulleblad må du kanskje søke om visum.... DETTE GODTAR VI IKKE!!!!!! Uakseptabelt! Endret 9. oktober 2008 av L4ss3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå