FuzzFuet Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei Har en Lenovo N200 med fingeravtrykkleser som ikke vil "starte" når jeg slår på PC-en, ikke kan jeg passoret heller. Tror ikke jeg har valgt noe passord Hva nå? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei Har en Lenovo N200 med fingeravtrykkleser som ikke vil "starte" når jeg slår på PC-en, ikke kan jeg passoret heller. Tror ikke jeg har valgt noe passord Hva nå? du kan prøve å logg inn i sikerhets modus. trykk F8 under oppstart, mange ganger når du ser windows logoen eller 3-4 sek under etter du har trykket på knappen. Der kan du sikkert forandre passordet. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Fikk til å logge meg på via fingeravtrykkleseren etter mye knoting Så nå skal jeg endre passoret på brukeren, så jeg kan bruke det om fingerleseren streiker en annen gang. Men jeg finner ikke ut hvilket passord som er på den brukeren.. Har prøvd alle passorene jeg bruker nå, eller har brukt for ikke så lenge siden.. Kan det være et standard passord som "admin" eller noe? Kan ikke huske jeg har skrevet et passord for en av brukerne på denne PC-en, kun brukt fingeravtrykkleseren. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det første du gjør nå du setter opp en lenovo-laptop for første gang er å anngi admin-passord, derfor så har du nok gjort det. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Ok, noen måte å finne ut hva det er da? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Fikk til å logge meg på via fingeravtrykkleseren etter mye knoting Så nå skal jeg endre passoret på brukeren, så jeg kan bruke det om fingerleseren streiker en annen gang. Men jeg finner ikke ut hvilket passord som er på den brukeren.. Har prøvd alle passorene jeg bruker nå, eller har brukt for ikke så lenge siden.. Kan det være et standard passord som "admin" eller noe? Kan ikke huske jeg har skrevet et passord for en av brukerne på denne PC-en, kun brukt fingeravtrykkleseren. du kan lage en annen bruker med adimistrator rettigheter, så endrer du passordet der, det går på xp Lenke til kommentar
fa74b4a4-8b2c Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Alternativt så kan du bruke et program som heter Ophcrack. Har selv brukt dette programmet med gnaske gode resultater. DinSide har skrevet en artikkel om programmet her Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 hva gjorde du for at den skulle funke da ? har samme laptop som deg, har aldri hatt problemer med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå