FlowerEye Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg trenger litt hjelp nå jeg. Tenkte jeg skulle laste ned et spill, og leste litt om dette. Lastet så ned en såkalt .CSO fil, og fikk med meg at jeg måtte ha det igjennom devhook eller noe. Prøvde i flere timer. Fikk det ikke til. Så skulle jeg prøve meg med en emulator da, og det er det jeg holder på med nå. Lastet ned snes emulatoren og et harvest moon spill. Trodde jeg gjorde alt rett, men fikk bare opp at den ikke kunne spille av filen, eller at spille var skadet eller noe sånt. En feilmelding rett og slett. Lurer da på hva jeg egentlig skal gjøre? Har piano black slim version dersom det har noe betydning. Har ikke spesielt peiling på oppgradering og firmware og sånn, men vil gjerne lære Lenke til kommentar
arokh Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du må ha custom firmware for å kunne kjøre tredjeparts programvare på PSP. Devhook er helt unødvendig, du legger bare .cso filen (som selvsagt er en rip av en demo-UMD du har fått av en kamerat) under /ISO på minnebrikken så får du kjørt den fra XMB. Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har prøvd å legge inn firmware 1.5 eller noe, men det virker ikke som om det funker. Jeg la .cso filen under ISO mappen, men til ingen nytte. Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 T-skjeforklaring-bump Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=772480 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tråd stenges. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg