Gamecuber`n Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei. Har akkurat fått ny TV i huset. Prøvde å koble til Gamecuben sammen med spillet Naruto Geiktou Ninja Taisen 4! Det kjører vell og bra helt til menyen, da blir det svart hvitt Tror det kan ha med at spillet er 60hz og TVen bare støtter 50Hz.. Er det noen måte å fikse sånn at tven blir 60 Hz , eller spillet 50Hz ? ( Litt synd å måtte legge bort et importert spill PGA ny tv. ) Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Går vel an å gjøre om på hz i wii system innstillingene tror jeg Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Går vel an å gjøre om på hz i wii system innstillingene tror jeg Her har ikke trådstarter wii, men gamcube.. Les tråden og ta en titt på nicket hans Grattis med ny tv iallefall, det er alltid digg. Endret 8. oktober 2008 av HammerBro Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Alle nye TV-er støtter 60Hz, regner med at den du har også har 100Hz. Prøv å hold inne B når du starter spillet og velg 60Hz. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 bruker du vanlig a/v plugger? rød hvit og gul? kan hende en av dem har falt ut, husker ikke hvem, kanskje den hvite Lenke til kommentar
freke Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 bruker du vanlig a/v plugger? rød hvit og gul? kan hende en av dem har falt ut, husker ikke hvem, kanskje den hvite Om en av lydkablene ikke er plugget inn, burde det ha lite å si for bildet. Lyden blir mono, men that's it. Gul kabel er bilde (kompositt) og rød/hvit er lyd. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 jeg vet hvertfall at når jeg plugga noen feil med min n64 ble det sort hvitt.. også med ps3 vel å merke Lenke til kommentar
freke Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Godt mulig at du har opplevd det. Men da var det neppe komposittkabler du brukte. Det er ingen problem å la være å plugge inn rød og hvit om man ønsker, eller plugge dem inn i en forsterker. De sender ingen bildesignal i det hele tatt. Kun lyd. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 har du prøvd? prøv feks å koble hvit i gul og omvendt Lenke til kommentar
freke Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Å plugge bildekabelen i en lydinngang eller å plugge høyre eller venstre lydkabel i bildeinngangen gir ikke optimalt resultat, jeg skal være enig i det hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå