Gopox Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Heisann. Min gamle pc begynner å bli litt lurvete, så jeg lurte på om jeg kunne få litt hjelp med kjøp av pc til hovedsaklig wow-gaming. I den nye expansion packen endres ting, og bl.a grafikken får i alle fall litt større krav. Jeg ønsker å kunne kjøre alle settings på fullt med en oppløsning på 1280x1024 eller høyere, med Opera\skype\msn i bakgrunn og fortsatt ha 50-60 FPS, gjerne mer. Kan hende jeg vil spille noen FPS spill også, men jeg har ikke like store krav til det om det skulle koste for mye. Da lurer jeg på hvor kraftig maskin jeg må ha. Kom gjerne med prisantydninger og\eller oppsett på PC. Jeg ønsker å bygge selv. Systemkrav til Wow WotLK (nettop blitt endret): PC System Requirements OS: Windows XP (Service Pack 3), Windows Vista (Service Pack 1) Processor: Minimum: Intel Pentium 4 1.3 GHz or AMD Athlon XP 1500+ Recommended: Dual-core processor, such as the Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2 Memory: Minimum: 512 MB RAM (1GB for Vista users) Recommended: 1 GB RAM (2 GB for Vista users) Video: Minimum: 3D graphics processor with Hardware Transform and Lighting with 32 MB VRAM Such as an ATI Radeon 7200 or NVIDIA GeForce 2 class card or better Recommended: 3D graphics processor with Vertex and Pixel Shader capability with 128 MB VRAM Such as an ATI Radeon X1600 or NVIDIA GeForce 7600 GT class card or better Sound: DirectX-compatible sound card or motherboard sound capability Håper jeg får noen svar, og takker på forhånd. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Om du ikke har noe budsjett, men ønsker en rimelig maskin tror jeg du kan titte på Agenspoon sin "Kontoristen" PC i denne tråden. Kanskje velge et annet skjermkort av typen HD 4850. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå