zZzZz Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Lurer på om det er noen som gidder å lage en enkel liten gjestebok til meg, til å ha på websiden? Det skal være mulig for den som skriver å lage kallenavn på seg selv, og en kort beskjed. Det skal være mulig å lese de andre innleggene i gjesteboka, og jeg må ha mulighet til å luke ut innlegg som jeg ikke liker. Noen med fritidsproblemer som gidder å hjelpe meg? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 http://www.raweb.net/index.php?side=phpscr Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 www.bravenet.com (alt er gratis) Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 du kan ta og sjekke www.explotionchurch.com -> gjestebok .. liker du den så kan du ta og sende meg en mail til [email protected] så skal jeg sende den til deg. Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 www.indexphp.com har en fin en den bruker jeg (hyssj!.....) Lenke til kommentar
bkak Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 hvis du ikke har php, www.hostedstuff.com Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Støtter serveren din PHP? Jeg har skrevet et script som kun bruker en tekstfil til å lagre alle inleggene. Du kan se den her www.tossalet.com klikk så på gjestebok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå