Kerbarus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Som tittelen sier, så har jeg problemer med å få start på PC, etter montering av ny CPU vifte (Thermaltake Golden Orb II). Jeg får ikke skrudd på PC, men når jeg skrur på PSU så kommer den en høyfrekvent pipelyd. Det er ingen lys på HK. Så da lurer jeg på hva som kan være galt? Hovedkort: Asus P5N-E SLi PSU: ThermalRock 450W Lenke til kommentar
Trøtt Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg tipper strømforsyningen din er gåen. Har hatt 2 stk Hiper som begge fikk høyfrekvent pipelød og dermed var død. Lenke til kommentar
Kerbarus Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Prøvde med en annen strømforsyning nå. Men nå blinker bare det grønne lyset på hovedkortet, hva betyr dette? Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Hei Hadde en cpu en gang som ikke ville starte når jeg bytta CPU kjøleren, tror det var metallet den ikke likte eller noe, men fikk den til å fungere når jeg byttet tilbake til orginal kjøleren, er litt jobb men kan fungere. lykke til Endret 8. oktober 2008 av super_1990 Lenke til kommentar
Kerbarus Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Tror ikke det. Tror jeg vet hva som gjorde at strømforsyninga mi gikk, det var en skru som tok borti under hovedkortet. Men fjernet den, og prøvd med en ny strømforsyning. Såfremt er denne på bare 250W, men viftene burde vel starte? Men hva betyr et blinkende lys på hovedkortet? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det betyr nok at noe ikke er helt i orden, jeg hadde en gang et helt sykt frustrerende problem alle dette. Lyset bare blinka konstant og ingen tegn til liv. Jeg lot den stå en times tid og da stoppet det å blinke og alt var normalt. Alt dette hadde skjedd etter at jeg hadde skrudd av PSU og dratt ut kontakten før ferie...Neste gang jeg skrudde av pus skjedde det igjen. Lyset blinka, men da ble det aldri i orden igjen. Skaffa meg ny Psu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå