niXmaster Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har for øyeblikket 2x Geforce 8800GTS i SLI, noe som gjorde at jeg kun fikk bruke 1 skjerm om gangen. Jeg ville gjerne ha fordelen av SLI, samtidig som jeg hadde muligheten til å bruke begge skjermene mine. Derfor testet jeg å putte inn et 7800GS-kort jeg fikk låne. Det fungerte ikke å kjøre SLI og 2 skjermer da. Leste rundt, og noen sa at man ville trenge et ATi-kort for å få til dette. Gikk derfor til innkjøp av et billig Radeon HD 3450 kort. Når jeg har fullført installasjonen av driveren til dette kortet får jeg meldingen "Windows has stopped this device because it has reported problems. (Code 43)" Jeg bruker forøvrig Windows Vista. Noen som har forslag til hva som kan løse problemet? Lenke til kommentar
per_andre Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) SLI & Crossfire fungerer nok ikke sammen\samtidig desverre det skal være mulig å kjøre 2 skjermer på 2 grafikkort hvis du bare vet hva du skal stille inn! blir i prinsippet å kjøre dual skjerm på singel kort Google it! Endret 7. oktober 2008 av per_andre Lenke til kommentar
niXmaster Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Ingen planer om SLI og Crossfire Tanken er å kjøre 2x 8800GTS i SLI, + kjøre 1 skjermkort til bare for å kunne bruke en ekstra skjerm Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Går det ikke ann å ha 2 skjermer mens to kort er i Crossfire? Lenke til kommentar
niXmaster Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Vet ikke hvordan det fungerer med Crossfire, men med nVidia-kort og SLI skrudd på er det ikke mulig å ha bilde på mer enn 1 skjerm. Derfor lurer jeg på om det er noen løsninger for å få til dette ved å bruke et ekstra skjermkort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Om du har tre PCIe så går det... men NVidia har ikke dualscreen på SLi. Vet ATi har det.. (har testet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå